Pārāk labas tiešsaistes reklāmas 46
Pagājušajā gadā Tiešsaistes drošības likumprojekts tika pieņemts, taču tas vēl nav pilnībā stājies spēkā.
Likums nozīmēs, ka lielas tiešsaistes platformas būs atbildīgas par to vietnē izvietotu nelegālo saturu, tostarp krāpnieciskām reklāmām.
Krāpniecisku reklāmu pazīmes ir piedāvājumi, kas šķiet pārāk labi, lai būtu patiesi, – pārāk zemas cenas par pārāk dārgām precēm. Tie tādi ir, kam saites neatbilst ekrānā redzamajam, reklamētajam produktam, tā izstrādātājam.
Piemēram, sludinājumu varēja nokopēt no reālā veikala, taču tīmekļa adrese jau būs viltota un jūsu naudiņa aizies kaut kur pie kaut kā, bet preci jūs, protams, nesaņemsiet.