Pieaug “Staburadzes konditorejas” eksports: amerikāņiem garšo “Serenāde”, vāciešiem – saldētās tortes 0
Pērn ievērojami pieauguši “NP Foods” grupas uzņēmuma “Staburadzes konditoreja” eksporta apjomi – par 42% salīdzinot ar iepriekšējo gadu. “Staburadzes konditorejas” produkcijas lielākie eksporta noieta tirgi ir ASV un Eiropas Savienības (ES) valstis, kur lielākais eksporta pieaugums pērn bijis ASV par 65% salīdzinot ar iepriekšējo gadu, informē uzņēmumā.
“”Staburadzes konditorejas” eksporta apjomu straujā dinamika saistīta ar veiksmīgi realizētu eksporta politiku – produktu pielāgošanu dažādu etnisko tirgu prasībām, kā arī jaunu eksporta tirgu apgūšanu un konkurētspējīgu produktu ieviešanu. Pateicoties veiksmīgi izveidotai sadarbībai ar tirdzniecības tīkliem ASV un paplašinot eksporta produktu sortimentu, ir izdevies palielināt kopējo eksporta apjomu uz ASV par 65% salīdzinot ar gadu iepriekš. Pircēji ASV atzinīgi novērtē mūsu produktu augsto kvalitāti un meistaru roku darbu, izvēloties Staburadzes konditorejas produktus gan ikdienai, gan svētku reizēm. Viens no populārākajiem produktiem ASV ir torte “Serenāde”, kas guvusi plašu pircēju atzinību,” izteikusies “NP Foods” eksporta direktore Ieva Jonsone.
Straujš “Staburadzes konditorejas” eksporta apjomu pieaugums vērojams arī uz ES valstīm, salīdzinot ar 2013.gadu, eksporta apjoms uz ES valstīm palielinājies 2,5 reizes. Lielākie ES valstu noieta tirgi ir Lielbritānija un Īrija, kur ir salīdzinoši augsts Latvijas iedzīvotāju īpatsvars, kas izvēlas Latvijā ražotus produktus.
Veiksmīga sadarbība izveidota ar vadošajiem Vācijas tirdzniecības tīkliem “Private Label” segmentā, kur tiek piedāvātas Latvijā ražotas saldētās tortes. Pērn uzsākts “Staburadzes konditorejas” produktu eksports arī uz Slovākiju un Moldāviju.
Kopumā “Staburadzes konditorejas” eksporta produktu sortimentu veido 12 dažāda veida saldētas kūkas un tortes. Uzņēmums šobrīd eksportē produkciju uz 12 valstīm. Šobrīd Staburadzes konditorejas ražošanas apjomi eksporta tirgiem veido 15% no kopējiem ražošanas apjomiem. Līdzīgi kā vietējā tirgū, populārākie produkti eksporta tirgos ir klasiskās vērtības – torte Cielaviņa, Roko un Serenāde.