Foto LETA

Pie lidostas noticis agresīvs incidents. Apsvērs radikālus risinājumus 1

Ņemot vērā trešdienas vakarā notikušo agresīvo incidentu starp taksometru vadītajiem, kas radīja reālu apdraudējumu starptautiskās lidostas “Rīga” pasažieriem, lidosta vērtēs iespēju pilnībā liegt transportlīdzekļu apstāšanos tiešā lidostas termināļa tuvumā, izņemot publisko sabiedrisko transportu, par lidostā pieņemto lēmumu informē Komunikācijas vienības vadītāja Laura Karnīte.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Trešdienas vakarā taksometru rindā pie lidostas atlidošanas termināļa izejas izcēlās agresīvs konflikts starp taksometru šoferiem, kurā konfliktā iesaistītās personas pielietoja gan asaru gāzi, gan, iespējams, auksto ieroci.

Konflikts īsā laikā ticis novērsts, taču tā rezultātā tika fiziski aizskarts kāds lidostas pasažieris, kurš nav guvis miesas bojājumus, vēsta L. Karnīte. Lidosta ir sniegusi Valsts policijai visu nepieciešamo informāciju notikušā incidenta izmeklēšanai.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Rūpējoties par pasažieru drošību un apzinoties lidostas kā Latvijas vizītkartes atbildību valsts un sabiedrības priekšā, lidosta ir spiesta apsvērt radikālu pasākumu pielietošanu, tostarp iespēju pilnībā liegt transportlīdzekļu apstāšanos tiešā pasažieru termināļa tuvumā, drošības vārdā upurējot pasažieru ērtības,” norāda lidostas valdes priekšsēdētāja Ilona Līce.

Pēc lidostas viedokļa, vairāki tiesu spriedumi par taksometru pakalpojumu sniegšanas kārtību pie nozīmīgiem satiksmes centriem, kā arī izmaiņas taksometru tarifu noteikšanas regulējumā, ar kuriem tika atcelti taksometru pakalpojumu tarifu griesti, pēdējā gada laikā ir negatīvi saasinājuši konkurences situāciju taksometru nozarē, kas ir novedis ne tikai pie pasažieru sūdzībām par sniegto pakalpojumu kvalitāti un cenu, bet arī drošību apdraudošiem incidentiem lidostā.

Ņemot vērā, ka lidostas pašas iespējas nodrošināt sabiedrisko kārtību un drošību ir tiesiski ierobežotas, lidosta aicinās atbildīgās institūcijas – Iekšlietu ministriju un Valsts ieņēmumu dienestu – nekavējoties izstrādāt konkrētu rīcības plānu situācijas risināšanai īstermiņā un ilgtermiņā. Lidosta uzskata, ka Iekšlietu ministrijai būtu jānodrošina papildus resursi drošības situācijas kontrolei lidostas teritorijā, savukārt Valsts ieņēmumu dienestam būtu pastiprināti jākontrolē taksometru pakalpojumu sniedzēju darbības atbilstība normatīvajiem aktiem.

“Mēs ceram uz atbildīgo institūciju operatīvu rīcību, lai tiem vairāk nekā 20 000 pasažieru un lidostas viesu, kas ik dienu ierodas lidostā, nebūtu jāpiedzīvo tādas neērtības kā Centrālās dzelzceļa stacijas un Rīgas autoostas klientiem, kuriem vairs nav iespējas ērti piebraukt tieši pie pasažieru apkalpošanas ēkām,” saka lidostas vadītāja.

2017.gadā lidosta “Rīga” apkalpoja vairāk nekā 6 miljonus pasažieru – 45% no kopējā Baltijas valstu pasažieru skaita. No lidostas “Rīga” ziemas sezonā iespējams doties uz vairāk nekā 70, bet vasaras sezonā – uz 100 galamērķiem, ko nodrošina 20 aviosabiedrības.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.