Publicitātes foto

Pētījums: tikai 30% uzņēmumu plāno investēt klientu apkalpošanas uzlabošanā 0

Tikai 30% Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu plāno šogad investēt klientu apkalpošanas uzlabošanā, liecina multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” un “Norstat” veiktās Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu aptaujas dati. Visbiežāk uzņēmumi, kas plāno investēt klientu apkalpošanā, pārstāv veselības un sociālās aprūpes nozari, kā arī mazumtirdzniecību un vairumtirdzniecību. Savukārt uzņēmumi no tādām nozarēm kā lauksaimniecība, mežsaimniecība un zivsaimniecība, informācijas un komunikācijas pakalpojumi, kā arī nekustamais īpašums un izklaide vismazāk plāno investēt klientu apkalpošanā.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku! 44
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
Lasīt citas ziņas

Tie uzņēmumi, kas plāno investēt klientu apkalpošanā, visbiežāk to darīs apmācot darbiniekus klientu apkalpošanā (70%). Tālāk seko tādas aktivitātes klientu apkalpošanas uzlabošanā kā klientu proaktīva informēšana par uzņēmumu jaunumiem (64%) un investēšana tehnoloģijās, kas ļauj efektīvāk apkalpot klientus attālināti (63%).

“Mūsu veiktās aptaujas dati rāda, ka uzņēmumi pārsteidzoši maz vērības plāno pievērst klientu apkalpošanas uzlabošanai. Mums diemžēl nav datu, kas ir tie iemesli, kādēļ uzņēmumi to neplāno darīt, taču mūsdienās, kad konkurence faktiski visās nozarēs ir ļoti asa, klientu apkalpošanai vajadzētu būt tam virzienam, kuram pievērst pastiprinātu uzmanību,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Iespējams daudziem šķiet, ka tas ir ļoti dārgs process, taču ne vienmēr tas prasa milzīgas investīcijas. Piemēram, lai nodrošinātu modernu un efektīvu klientu apkalpošanu attālināti, faktiski ir nepieciešams tikai mobilais telefons ar attiecīgo tarifa plānu pieslēgumu, kas ļauj uzņēmumam uzskaitīt un analizēt ienākošo zvanu plūsmu, veikt zvanu pāradresāciju un nodrošināt klientu informēšanu 24/7, uzstādot automātisko atbildētāju.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Aptaujas dati arī rāda, ka visbiežāk klientu apkalpošanā neplāno investēt uzņēmumi, kurā strādā līdz 10 darbinieki – to plāno darīt tikai aptuveni ceturtā daļa šo uzņēmumu.

Aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat” 2023. gada februāri, aptaujājot 750 Latvijas mazos un vidējos uzņēmumus.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.