Pētījums: sievietes un vīrieši līdzvērtīgi sapņo par piedzīvojumiem seksā. Sievietes biežāk īsteno 2
Lai arī sievietes un vīrieši līdzvērtīgi sapņo par seksa piedzīvojumiem – lietot seksa rotaļlietas, nodarboties ar seksu lidmašīnā vai vilcienā, kā arī tikt iesaistīti sadomazohistiskās nodarbēs – tomēr sievietes to praksē ir īstenojušas biežāk,” liecina „BigIDEA ” un Euro RSCG PR veiktā pētījuma „Vīrieši vs Sievietes” rezultāti.
Seksa pētījumu „Vīrieši vs. Sievietes” komentē radio DJ Valdis Melderis: Ja vien Latvijas vīrieši zinātu, ka ceturtdaļa sieviešu sapņo par tiem pašiem seksa piedzīvojumiem…
Apskatot pētījuma rezultātus, rodas pirmais iespaids, ka vīrieši vairāk sapņo, kamēr sievietes vairāk dara. Laikam tādēļ, ka galu galā sieviete ir tā, kam pieder galavārds gan partnera izvēlē, gan intīmo robežu novilkšanā.
Ja es pareizi saprotu pētījuma rezultātus, tad seksa rotaļlietas gandrīz katram trešajam ir nepiepildīts sapnis. Ja partneri nebaidītos par to runāt, sapņi varētu kļūt par īstenību, turklāt – abiem dzimumiem. Interesanti šķita ari tas, ka birojs laikam joprojām tiek uzskatīts par vīriešu varas teritoriju, varbūt tādēļ 40% procenti vīriešu tur justos drošāki seksā. Bet tad jautājums, kādēļ vēlmes netiek piepildītas? Ja vien viņi zinātu, ka gandrīz ceturtdaļa sieviešu sapņo par to pašu 🙂 Pētījuma rezultāti rāda, ka sekss publiskā vietā interesē vairāk vīriešus, lai gan to jau paspējuši realizēt vienāds skaits sieviešu un vīriešu. Tas nozīmē, ka gribēt grib abi dzimumi, bet vīrieši atklāti par to atdzīstas. Vīriešiem laikam pietrūkst asu izjūtu esošajās attiecībās. Runā, ka drošākais veids, kā atbrīvoties no uzmācīgas idejas ir – to īstenojot.”
Par pētījumu:
„Mīlestība un sekss sociālo mediju laikmetā” ir trešais pētījums, ko veica „Big IDEA” un „Euro RSCG PR” par seksa un seksualitātes tēmu Latvijā:
“Sekss un Latvijas iedzīvotāju identitāte šodien” 2009./2010.g Latvijas iedzīvotāju paradumu un attieksmes maiņa pret seksu komunikācijā divu gadu laikā un ekonomiskās lejupslīdes kontekstā.
“Seksualitāte Latvijā un reklāma seksualitātes kontekstā” 2007.g. Pētījums par cilvēku attieksmi pret mīlestību, erotiku un seksualitāti, neapmierināto vajadzību meklēšanu un to ietekmi uz cilvēku izvēlēm, kā arī attieksmi pret seksu un erotiku komunikācijā (reklāmā, medijos, utml.).
„Mīlestība un sekss sociālo mediju laikmetā” 2013.g. mērķis bija noskaidrot kā ir mainījusies cilvēku paradumi un attieksme pret seksu sociālo mediju kontekstā. Pētījuma veikšanas laiks: janvāris; respondenti: 815 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 60 gadiem.