Pētījums atklāj, kurus televīzijas raidījumus pērn skatījāmies visvairāk 0
Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2019.gadā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%, liecina pētījumu kompānijas “Kantar” pētījuma dati.
Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 9,5% no kopējā TV skatīšanās laika.
Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,1%.
Vidēji dienā pie televizoriem pavadām 4 stundas un 23 minūtes
Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka 2019.gadā vidēji dienā TV skatījās 67,4% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 4 gadiem, par 0,6 procentpunktiem vairāk nekā 2018. gadā.
Viens TV skatītājs pie TV ekrāna 2019.gadā pavadīja vidēji 4 stundas un 23 minūtes dienā.
Hokejs pārspēj uguņošanu un prezidenta uzrunu
Konsolidētās TV 2019.gada skatītāko programmu topa pirmajā vietā – “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Šveice” kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 12,8% jeb 240,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Programmu topa otrajā vietā ierindojās filma “Jaungada taksometrs” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 12,7% jeb 237,7 tūkstoši skatītāju.
2019.gada programmu topa trešajā vietā ierindojās “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Čehija” kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 12,5% jeb 233,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Ceturtajā un piektajā vietā ierindojās filma “Viens pats mājās 2” un “Viens pats mājās”
Pēc tam seko Latvijas Republikas proklamēšanas gadadienas svētku uguņošana.
Valsts prezidenta Egila Levita uzruna gadu mijā bija septītā visvairāk skatītā TV pārraide 2019.gadā. To vēroja 11,2% jeb 210,9 tūkstoši skatītāju.
Ministru prezidenta Krišjāņa Kariņa (JV) uzrunu gadu mijā skatījušies 10% jeb 187,5 tūkstoši saktītāju. Tā ir bijusi 12. visvairāk skatītā TV pārraide pagājušajā gadā.
Uzziņa:
Pētījumu kompānija “Kantar” Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju.
“Kantar” ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā un viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs.