Pēteris Straupe: Kāpēc MK neatkārto speciālo piedāvājumu reklāmas ierobežojumus? 8
Šī gada sākumā valdība ierobežoja speciālo piedāvājumu reklāmu izvietošanu ārpus tirdzniecības vietām. Pašlaik, Sars Covid 19 Delta versija palielinājusi slimo skaitu Latvijā ģeometriskā progresijā, slimnīcas piepildās ar smagi slimajiem, bet MK nav pieņemis līdzīga rakstura ierobežojumus. Jautājums, kāpēc valdība kavējās tagad?
Šī gada sākumā tika pieņemti grozījumi Ministru kabineta 2020.gada 9.jūnija noteikumos Nr. 360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid 19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
Noteikumi tika papildināti ar punktu, kas paredz, ka tirdzniecības dalībniekam un tirdzniecības centra īpašniekam vai tiesiskajam valdītājam aizliegts ārpus tirdzniecības vietām reklamēt speciālos piedāvājumus, kas ir īsāki par septiņām dienām un varētu motivēt apmeklētājus tūlītēji doties un uzturēties tirdzniecības vietā vai tirdzniecības centrā, tādejādi radot pulcēšanās risku.
Pēc kāda laika šos ierobežojumus atcēla, bet tikmēr epidemioloģiskie rādītāji jau kopš septembra atkal kāpj debesīs.
Pagājušajā nedēļā ikviens Latvijas iedzīvotājs tika apstrādāts ar banānu kara piedāvājumiem, kur banānu cena tika nolaista līdz padsmit centiem kilogramā.
Aktīvā mārketinga kampaņa aicināja doties veikalu virzienā tieši laikā, kad valdība lēma par ārkārtas stāvokļa un tirdzniecības ierobežojumiem.
Jautājums, kāpēc Ministru Kabinets līdz ar citiem ierobežojumiem ir aizmirsis par speciālo piedāvājumu reklāmu izvietošanu ārpus tirdzniecības vietām?
Šajā publikācijā paustais ir autora viedoklis, kas var nesakrist ar LA.LV redakcijas redzējumu.