Kārlis Reišulis
Kārlis Reišulis
Foto: Reišulis MX/”FACEBOOK”

Motosporta federācijas prezidents: Jaunā paaudze ir perspektīva kā nekad 1

Ilmārs Stūriška, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Jaunā motokrosistu paaudze mums ir perspektīva kā nekad, uzskata Latvijas Motosporta federācijas prezidents Mārtiņš Lazdovskis.

Šogad starptautiskā līmenī labus rezultātus uzrādīja vairāki Latvijas jaunie motokrosisti. Trīspadsmit gadus vecais Jānis Reišulis kļuva par Eiropas vicečempionu 85 kubikcentimetru klasē, bet trīs gadus vecākais brālis Kārlis bija septītais 125 kubikcentimetru klasē.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Kārlis sezonas sākumā guva pēdas traumu, vienu posmu izlaida, taču pēdējos divos kāpa uz goda pjedestāla. Gribu cerēt, ka nākamgad būs viens no galvenajiem favorītiem uz uzvaru. Pasaules čempionātā, par spīti šīm problēmām, viņš bija piektais.

Jānis pozitīvi šokēja visu moto­krosa sabiedrību – pēc pāris treniņiem ar 125 kubikcentimetru motociklu Eiropas čempionāta posmā Itālijā vienā braucienā bija otrais, uzrādot ātrāko apļa laiku. Par viņu runā ļoti skaļi. Cik zinu, notiek dažādas sarunas, un, visticamākais, ka nākamgad būs kādā komandā,” “Latvijas Avīzei” sacīja Lazdovskis.

Turpat blakus Jānim Reišulim meistarības ziņā ir arī Markuss Ozoliņš, kurš pasaules junioru čempionātā bija labākais no latviešiem – ceturtā vieta 85 kubikcentimetru klasē.

2019. gada Eiropas junioru čempions un pasaules vicečempions šajā klasē Edvards Bidzāns pērn sarāva ceļgala krusteniskās saites, šo sezonu iesāka 250 kubikcentimetru klasē, bet Vācijas čempionātā viens sportists uzlēca virsū, un sezona bija galā.

Pagājušajā gadā ceļgala krusteniskās saites pārrāva arī Mairis Pumpurs, kurš aizpērn, būdams 15 gadus vecs, tika pie līguma ar “Yamaha” junioru komandu. Šosezon viņš bija vienīgais latvietis, kas startēja Eiropas čempionātā 250 kubikcentimetru klasē, tiesa, tikai trijos posmos, vienā tiekot pie punktiem.

“Pumpuram jākrāj pieredze, pēc traumas šī viņam bija atgriešanās sezona. Ir pietiekami labi sevi pierādījis Latvijas un Baltijas līmenī, Eiropā skaļāk jāklauvē pie durvīm,” teica Mārtiņš Lazdovskis.

Pagājušajā gadā par Eiropas vicečempionu “Open” klasē kļuva Toms Macuks, bet šosezon latvieši šajā līmenī nekonkurēja.

Reklāma
Reklāma

“Bija vairākas apstākļu sakritības. Pirmkārt, veidojot kalendāru, “Open” klase bija ielikta neparocīgās vietās, piemēram, Sočos, uz kurieni grūti nokļūt. Toms Macuks un Kārlis Sabulis izvirzīja mērķi piedalīties Vācijas atklātajā čempionātā, kas pārklājās ar “Open” klasi,” skaidroja Lazdovskis.

Latvijas motokrosa līderis Pauls Jonass, atgriežoties pēc smagas traumas, MXGP klasē pasaules čempionātā ieņēma astoto vietu. “Sezona aizritēja bez skaļām uzvarām, bet ļoti pozitīva un cerīga. Jaunā paaudze mums ir nebijusi perspektīva,” rezumē Mārtiņš Lazdovskis.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.