“Pērc Latvijas preci” – “Rimi” sāk kampaņu Latvijas ražotāju atbalstam 2
Atbalstot pašmāju ražotājus, viens no Latvijā lielākajiem mazumtirdzniecības tīkliem “Rimi” uzsācis kampaņu “Pērc Latvijas preci”, kuras laikā ar TV un radio reklāmu, kā arī vizuālo materiālu palīdzību veikalos aicinās ikvienu savos pirkumu grozos iekļaut tieši vietējo produkciju, informē “Rimi” pārstāvji.
Katrs atbalsta kampaņas posms tiks veltīts kādai no būtiskajām pašmāju produktu kategorijām – piena produktiem, augļiem, dārzeņiem un citiem, veicinot Latvijā ražoto produktu patēriņu. Arī veikalu vidē īpaši tiks izcelti Latvijā ražoti produkti – gan piena produkcija, gan vietējie augļi un dārzeņi, sola “Rimi”.
Mazumtirgotājs apgalvo, ka tas arī iepriekš īstenojis virkni aktivitāšu, mudinot iegādāties tieši Latvijā ražotus pārtikas produktus – ik gadu rudenī tiek rīkotas pamanāmas kampaņas, veikala vidē izceļot tieši pašmāju produkciju un jauno ražu. Tāpat līdz ar citiem tirgotājiem, ražotājiem un finanšu institūcijām “Rimi” pievienosies arī Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras iniciatīvai pašmāju ražotāju atbalstam.
“Jau šobrīd svaigās pārtikas segmentā 80% Rimi veikalos pieejamās produkcijas ir vietējās izcelsmes. Tāpat esam operatīvi pieņēmuši tirdzniecībā arī virkni Krievijas tirgum ražoto produkciju – jogurtus, biezpiena sieriņus, biezpienu. Tā sniedzam iespēju ražotājiem piena produktus, kam ir salīdzinoši īss derīguma termiņš, realizēt tepat Latvijas tirgū. Arī turpmāk ar lepnumu turpināsim dot priekšroku Latvijas produktiem un atbalstīsim vietējos ražotājus, tā veicinot pašmāju produktu noietu,” tā “Rimi Latvia” valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
“Rimi” norāda, ka šobrīd izmaiņas vērojamas piena produktu cenās, kuras “Rimi” pircēji izjutīs sākot ar šodienu. Proporcionāli ražotāju pieprasījumam no 4% līdz pat 30% uz laiku ir samazinātas regulārās cenas vairāku Latvijas piena ražotāju produkcijai. Cenu samazinājums attiecas uz vairāk nekā 170 dažādiem piena produktiem – pienu, kefīru, krējumu, sviestu, jogurtu, biezpienu.