Foto – Andris Ozoliņš

Košais meistarstiķis 3

“Domāju, drēbēm jābūt tādām, kas iepriecina acis un iesilda sirdi. Neesmu pelēkās krāsas cienītāja. Arī pret klasiku – melno un balto krāsu salikumu – esmu vienaldzīga. Dzīve tāpat ir pelēki melna. Tai pretī jānoliek košums, ziedi, jaunība. Reiz vīrs ieminējās par košajiem Pavlovskijposadas lakatiem, leģendāro apģērba aksesuāru, kurus PSRS laikā varēja iegādāties tikai valūtas veikalos. Rozēm, peonijām, nierītēm, pupiņām u. c. ornamentiem greznotos lakatus manufaktūrā ražo jau no 1795. gada. Dzīvespriecīgie musturi ir pasaules modes zīmols, kas regulāri atgriežas uz augstās modes podestiem,” stāsta Anita.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Kad salona īpašniece kļuva par manufaktūras dīleri, lakatu spilgtie raksti viņu iedvesmoja jaunu apģērbu līnijas radīšanai. “Vispirms tapa žaketes, tad kleitas, pēc tam veltījums pelēkajai Latvijas ziemai. Īpaši koša ir ziemas apģērbu līnija – cepures, cimdi, mufes un zābaki. Noskaņas radīšanai izmantoju arī lapsādas un trušādas. Kad saliec lakatus uz galda, modeļa tērpa piegrieztne veidojas pati par sevi, vajag to tikai salikt kopā. Sekoju līdzi pasaules modes tendencēm un rūpējos, lai piegriezums būtu pats stilīgākais. Starp citu, jāuzteic mūsu jaunieši, to augumi kļuvuši krietni staltāki, kā manos jaunības laikos. Šuvējs jau ņem mērus un var salīdzināt.

Sākumā daudzi klienti bija šokā, jo Krievijā no puķainajiem lakatiem šuj tikai sarafānus. Neviens nevarēja iedomāties, ka no lakatiem var izgatavot tik dažādu modeļu apģērbus. Pēc tam gan labprāt drēbes pirka. Par idejas dzīvīgumu liecina fakts, ka Pēterburgā jau sākuši ideju kopēt. Tur tas vispār notiek ātri. Pamanījuši Rīgā labu “Vīna studijas” restorāniņu un uztaisīja sev “Vino Studio”, viens pret vienu. Tagad dzirdu runas, ka arī mans projekts tiekot kopēts… Par firmas simbolu izraudzījos peoniju. Šīs puķes ir ļoti dāsnas, košas, līdzīgas rozei un simbolizē labklājību. Daudzos lakatos ir attēlotas peonijas un ceru, tās nēsātājam sniegs prieku un laimi. Pašlaik strādāju pie bērnu apģērbu līnijas izveidošanas un gribu vairāk sākt izmantot arī linu,” atklāj Anita.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.