Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto – LETA/AFP

Peļņa vai klientu pieredze? Skaidrojam, kas svarīgāks veiksmīgam uzņēmumam 1

Veiksmīgs uzņēmums – tas ir vārdu savienojums, kas, iespējams, katram no mums raisa citas asociācijas. Tiesa, lai gan ekonomikas grāmatās varētu atrast šo definīciju precīzu skaidrojumu, priekšstats par to ir arī sabiedrībā populāriem cilvēkiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

“Veiksmīgs uzņēmums noteikti ir tāds, kurš pieturās pie savām vērtībām un labi pelna,” raksturojot, kā mūsdienās varētu definēt veiksmīgu uzņēmumu, TV24 raidījumā “RītdienasES” norādīja digitālā satura autore un studente Patrīcija Anna Vavilova.

“Tāpat šis uzņēmums piedāvā to, kas tirgū ir pieprasīts un bizness iet no rokas. Un ir arī pieprasījums.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa arī norāda, ka no uzņēmuma modeļa viedokļa ir svarīgi, lai tas aug. “Ir svarīgi, lai uzņēmums tiešām domā par to, lai klienta pieredze ir arvien patīkamāka un pieejamāka. Ja uzņēmumam ir svarīgi, ko klients domā, tad klients tur atgriezīsies,” uzsver Patrīcija Anna Vavilova.

Visu raidījumu par to, kāds būs veiksmīgs uzņēmums pēc 10 gadiem skaties šeit.

Raidījums “RītdienasES” TV24 ēterā skatāms katru pirmdienas vakaru 20.00.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.