Pēc vērienīgas rekonstrukcijas atklāts “Citro” veikals Ventspilī 0
Pēc vērienīgas rekonstrukcijas atklāts “Citro” veikals Ventspilī, Talsu ielā 6, kas renovēts atbilstoši jaunajam “Citro” zīmola konceptam – “Svaigums ikdienai!”, informēja mārketinga speciāliste Liene Upīte.
Iegulda 100 000 eiro
Investīcijas veikala rekonstrukcijā, labiekārtošanā un energoefektīvu iekārtu iegādē ir 100 000 eiro. Kopumā Latvijā šogad plānotas vērienīgas investīcijas vienota “Citro” tīkla koncepta ieviešanā un tirdzniecības vietu modernizācijā.
SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers saka: “Līdz ar rekonstruētā veikala atvēršanu Ventspilī esam uzsākuši atjaunoto veikalu atklāšanas sēriju.
Modernizēs vairākus veikalus
Šogad plānots modernizēt un atjaunot vairākus “Citro” tīkla veikalus, ieviešot vienotu zīmola konceptu visā tīklā.
Pircēji novērtē mūsdienīgu un ērtu iepirkšanās vidi, kā arī daudzveidīgu un plašu piedāvājumu. Tādējādi plānojam veikalu tīkla modernizāciju atbilstoši jaunākajām mazumtirdzniecības tendencēm.
Ieviesīs vienotu zīmola koncepciju
Atjaunotajā “Citro” veikalā būs ne tikai jaunas, izremontētas telpas divos stāvos, bet arī tiks piedāvāts plašāks sortiments un daudzveidīgs augļu un dārzeņu klāsts, tostarp vietējo ražotāju produkcija.”
Šogad plānots koncentrēties uz vienota “Citro” zīmola koncepta ieviešanu visā tīklā, modernizējot vairākus “Citro” veikalus. Daudzviet jau šobrīd tiek veikti rekonstrukcijas darbi, kā arī īstenota iekārtu nomaiņa uz energoefektīviem un videi draudzīgākiem risinājumiem.
Uzziņa:
Izveidojot uzņēmumu apvienību SIA “Latvian Retail Management”, apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla” un SIA “LEKON”, kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla “top!” veikalu ķēdes.
Uzņēmumu apvienības kopējais tirdzniecības vietu skaits ir vairāk nekā 70 veikalu visā Latvijā.
SIA “Latvian Retail Management” nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu un loģistikas sistēmu, ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju specifikai.