Pēc “Super Bowl” šova krasi pieaudzis “Lady Gaga” mūzikas pārdošanas apmērs 0
Pēc plašu atzinību guvušās amerikāņu popzvaigznes “Lady Gaga” uzstāšanās amerikāņu futbola “Super Bowl” izcīņas puslaika koncertā svētdien krasi pieaudzis viņas albumu un dziesmu digitālās pārdošanas apmērs.
Kompānijas “Nielsen Music” apkopotie sākotnējie dati liecina, ka svētdien, kad notika “Super Bowl” izcīņa, ASV pārdoti 150 tūkstoši “Lady Gaga” digitālo albumu un dziesmu, kas ir desmit reižu vairāk nekā dienu iepriekš.
Svētdien “Lady Gaga” pārdevusi vairāk digitālo dziesmu un albumu nekā visā nedēļā līdz 2. februārim kopā, kad tika iegādāti 30 tūkstoši viņas albumu un dziesmu, no kuriem 26 tūkstoši iegādāti digitāli.
“Lady Gaga” dziesma “Million Reasons” bija visvairāk viņas pirktā dziesma svētdien, veidojot 45 tūkstošus no vairāk nekā 125 tūkstošiem lejupielāžu, kad digitāli tika iegādāts kāds viņas skaņdarbs. “Bad Romance” tika lejupielādēta 13 tūkstošus reižu, “Born This Way” – 12 tūkstošus reižu, bet “Poker Face” – 10 tūkstošus reižu.
13 minūtes ilgajā “Super Bowl” puslaika koncertā viņas priekšnesumus papildināja dažādi specefekti, tostarp virvju akrobātika solistes izpildījumā, daudz fona dejotāju un krāšņs pirotehnikas šovs.
Pēc uzstāšanās 30 gadu vecā “Lady Gaga” paziņoja par pasaules koncertturneju “Joanne”, kas būs viņas pirmā turneja kopš 2014.un 2015.gadā viņa devās turnejā “Cheek to Cheek” kopā ar Toniju Benetu.
“Lady Gaga” uzstāšanos uzteica daudzas slavenības, tostarp demokrātu kandidāte Hilarija Klintone, kas ASV prezidenta vēlēšanās novembrī zaudēja Donaldam Trampam. Priekšvēlēšanu kampaņas laikā “Lady Gaga” atbalstīja Klintoni, kā arī neskaitāmas reizes ir paudusi savus politiskos uzskatus.
Lai gan “Super Bowl” puslaika koncertā daudzi gaidīja asu politisku pozīciju pret jaunā ASV prezidenta politiku, dziedātāja izvēlējās piezemētāku savu uzskatu paušanu, cita starpā nodziedot dažas rindiņas no Vudija Gatrija dziesmas “This Land Is Your Land” (“Šī zeme ir jūsu zeme”), tādējādi kritizējot Trampa aizliegumu iebraukt ASV cilvēkiem no vairākām pārsvarā musulmaņu apdzīvotām valstīm.
Tāpat “Lady Gaga” 51.”Super Bowl” izcīņas puslaika koncertā izpildīja savu dziesmu “Born This Way” (“Tāda esmu dzimusi”), kas kļuvusi par seksuālo minoritāšu himnu.
Viņas uzstāšanās ir izpelnījusies plašu atzinību gan ASV slavenību, gan iedzīvotāju vidū, daudziem norādot uz to, ka laikā, kad sabiedrība ir ļoti sašķelta un politiskā gaisotne ir nokaitēta, ir bijis atsvaidzinoši paskatīties vienkārši krāšņu šovu bez uzkrītošiem un skaļiem politiskiem paziņojumiem.
Vietne “Deadline” vēstīja, ka “Lady Gaga” šovu, ko ekskluzīvi pārraidīja televīzijas kanāls “Fox”, noskatījās 117,5 miljoni cilvēku, tādējādi tas kļuvis par visu laiku otro skatītāko “Super Bowl” puslaika koncertu. Nepārspēta līdere ir 2015.gada uzstāšanās, kad Keitijai Perijai uz skatuves pievienojās Lenijs Kravics un Misija Eliota, šovam piesaistot 120,7 miljonus skatītāju.
“Super Bowl” translācija televīzijā ir ļoti populāra dažādu zīmolu vidū, kuri ārkārtīgi populāro pasākumu izmanto savu produktu reklamēšanai. Par 30 sekundes garu reklāmu “Super Bowl” laikā jāmaksā vairāki miljoni dolāru.
Pagājušajā “Super Bowl” izcīņā uzstājās amerikāņu dziedātāja Bejonse, britu grupa “Coldplay” un havajiešu izpildītājs Bruno Marss. Iepriekšējos gados puslaika koncertā piedalījušās tādas mūzikas zvaigznes kā Maikls Džeksons un Madonna.