Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Karīna Miezāja

“Pēc pirmā semestra atklājam divas problēmas, ko nevaram ietekmēt,” par dzīvi skolā stāsta direktors 21

Klātienes mācību procesā mēs labāk protam strādāt, mums ir 50 gadus izstrādātas metodes, kurās skolotājs ir veiksmīgāks, kā arī skolnieks jūtas drošāk,” TV24 raidījumā “Dienas personība par Veltu Puriņu” stāsta Andris Priekulis, Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas direktors.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Viņš atklāj, ka tika izskatīti gada rezultāti, izvērtēts pirmais semestris gan metodiskās komisijās, gan katram individuāli veicot šo procesu, un parādījās divas problēmas, ko skolu vadība nevar ietekmēt.

“Pirmais – parādās riska bērnu grupa, kuri pirms pandēmijas bija labi skolēni, bet kaut kādā veidā attālinātās mācīšanas laikā viņiem ir radušies robi izglītībā,” direktors teic.

CITI ŠOBRĪD LASA

Minot iespējamos risinājumus, viņš uzskaita, ka var vadīt konsultācijas, kurās iekavēto bērniem palīdzēt apgūt.

“Otra lieta – mums diemžēl kā nekad parādās ļoti daudz kavējumu. Klātienes kavējumi tieši. Skaidro, ka šobrīd rekomendē, ja bērnam ir iesnas vai klepus, palikt mājās, bet tas nenoliedzami ietekmē kopējo mācību apguvi,” Priekulis atklāj.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.