Foto: Pixabay.com

Paziņo pērnā gada labāko jauno produktu alkoholisko dzērienu un vīnu grupā 0

Degvīns “Johan Freitag” saņēmis balvu kā “Labākais jaunais produkts 2018″ stipro alkoholisko dzērienu un vīnu (tajā skaitā bezalkoholisko dzirkstošo/negāzēto vīnu) grupā Latvijā, informē Agita Kārkliņa, AS “Cēsu alus” komunikāciju vadītāja.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmums “Nielsen” rīko gada balvu “Labākais jaunais produkts” un katru gadu balvas tiek pasniegtas produktiem konkrētā kategorijā, izvērtējot gan zīmola pārdošanas apjomus, gan patērētāju aptaujā novērtējot zīmola atpazīstamību.

“Saņemtais apbalvojums ir liels panākums, ņemot vērā to, ka stiprā alkohola tirgū pastāv sīva konkurence un jauniem zīmoliem ir grūti izcīnīt savu vietu tajā. Šis mums bija pirmais solis stipro alkoholisko dzērienu segmentā un tas ir bijis ļoti veiksmīgs! Tā kā pasaulē un arī Latvijā tiek piedzīvots džina uzplaukums, “Johan Freitag” zīmolu paplašinājām, tirgū piedāvājot arī džinu. Esmu gandarīta, ka zīmols “Johan Freitag” var konkurēt ar starptautiski atpazīstamiem stiprā alkohola zīmoliem, turklāt saskatām tam potenciālu ne tikai Latvijas, bet arī eksporta tirgos,” saka Eva Sietiņsone, “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Uztaustīt tirgus pulsu, zināt patērētāju vajadzības un spēt pārsteigt viņus ar jauniem ikdienā lietojamiem produktiem nav viegls uzdevums. Jau vienpadsmit gadu vērojam, kā ražotāji aug un pilnveidojas, cik kreatīvi tie cīnās par patērētājiem, izmantojot radošumu un fantāziju. Viņu panākumus ļauj ļoti skaidri aprēķināt un izmērīt ne tikai ar objektīviem pārdošanas radītājiem, bet arī ar patērētāju vērtējumu,” saka Ilona Leppa, kompānijas “Nielsen” izpilddirektore Baltijas valstīs.

Degvīns “Johan Freitag” tirgū parādījās 2018.gada sākumā un 2018.gadā kopumā tika pārdotas 200 000 pudeles degvīna.

“Johan Freitag” ir premium kvalitātes degvīns, kura zīmola īpašnieks ir “Olvi” grupa Somijā. “Johan Freitag” degvīns radīts, iedvesmojoties no Skandināvijas. Degvīna kvalitātes pamatu veido kristāldzidrais ūdens un augstas kvalitātes destilācijas metode un to raksturo izcila un maiga garša.

2018.gada nogalē “Johan Freitag” zīmola līnija paplašināta, tirgū piedāvājot arī “Johan Freitag” džinu – tā lielisko aromātu veido dabīgi kadiķu un citu augu ekstrakti. Džins pildīts ekskluzīva dizaina zilā krāsas pudelē, kas izceļas veikalu plauktos.

Katru gadu starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmums “Nielsen” analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču kategoriju 19 grupās. Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti.

Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm – vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.