Kadrs no video

Pazaudē remontā nodotu kaklarotu un nekaunīgi melo. Veikals “čakarē” klienti? 4

Kādai sievietei, kura iegādājusies zelta kaklarotu veikalā “Gemmi”, pēc garantijas remonta izsniegta cita – mazvērtīgāka ķēdīte. Sieviete vairākas dienas nesekmīgi mēģinājusi atgūt savu rotu, taču tas izdevies tikai pēc TV3 raidījuma “Bez Tabu” iesaistīšanās.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Lai tiktu ārā no “Rimi”, tagad vajag kuponu”- pircēji samulsuši, kā tikt ārā no veikala, ja nekas netiek nopirkts
Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Lasīt citas ziņas

Kristīne vasarā izmantoja juvelierizstrādājumu veikala “Gemmi” atlaižu piedāvājumu – iegādājās 4,6 gramus smagu zelta kaklarotu par 215 eiro. Rudenī ķēdīte guva niecīgu defektu, sieviete rotu nogādāja garantijas remontā tajā pašā veikalā. Tur vērtslietu pieņēma, pretī izsniedzot kvīti, kas jāuzrāda, saņemot rotu no remonta.

“Jau otrajā dienā ķēdīte bija salabota. Man piezvanīja, atnācu tai pakaļ. It kā viss kārtībā. Tomēr uzreiz pamanīju, ka izsniegtā ķēdīte nelīdzinās manai. Kad viņiem to pateicu, darbinieki man atbildēja, ka grami kvītī atbilst. Atradu arī fotogrāfijas ar savu ķēdīti, to biju iepriekš iemūžinājusi. Bija acīm redzams, ka tā, ko izsniedz man, nav īstā,” raidījumam stāsta Kristīne.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tomēr to veikalnieki nav ņēmuši vērā, ignorējuši lūgumu salīdzināt fotoattēlā redzamo kaklarotu ar izsniegto ķēdīti. Darbinieki pauduši, ka Kristīne varējusi iemūžināt jebkādu citu rotu.

Tikai pēc raidījuma “Bez Tabu” iesaistīšanās veikala “Gemmi” darbinieku attieksme mainās, atzīstot, ka kļūdu veicinājis cilvēciskais faktors.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.