Jauno elektrovilcienu “Vivi” pārvadājumu uzsākšanas svinīgais pasākums, 15.12.2023
Jauno elektrovilcienu “Vivi” pārvadājumu uzsākšanas svinīgais pasākums, 15.12.2023
Foto: Evija Trifanova/LETA

Pavērosim darbībā! “Pasažieru vilciens” ziņo, ka uzlabojis mājaslapas un lietotnes funkcionalitāti 0

AS “Pasažieru vilciens” (PV) kompānijas mājaslapā “vivi.lv” un mobilajā lietotnē “Vivi Latvija” ieviesis vairākus funkcionalitātes uzlabojumus, aģentūru LETA informēja kompānijas pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Aunam olu kultenis, Vēžiem – mīksti vārītas. Kāda veida brokastu olas ir atbilstošas tavai zodiaka zīmei
TV24
“Kāpēc ir tik astronomiskas cenas par zobu izraušanu? Tās šprices ir no zelta?” 229
“Ja jūs uzpildāt degvielu šādā veidā, jūs esat idiots!” Eksperts ceļ trauksmi, mudinot autovadītājus izvairīties no plaši izplatītas kļūdas degvielas uzpildes stacijās
Lasīt citas ziņas

Tostarp PV ieviesis iespēju pasažieriem skatīties maršruta pieturu sarakstu, iegūt informāciju par reisā pieejamajiem pakalpojumiem un vides piekļūstamību, kā arī kārtot reisus pēc pasažieru izvēlētajiem kritērijiem.

Tāpat, turpinot darbu pie e-biļešu tirdzniecības platformu lietojamības pilnveidošanas un pakalpojumu piekļūstamības veicināšanas, PV ieviesis virkni funkcionalitātes uzlabojumu mājaslapā un mobilajā lietotnē, tostarp padarot ērtāku piekļuvi informācijai personām ar īpašām vajadzībām.

CITI ŠOBRĪD LASA

PV norāda, ka mājaslapā un mobilajā lietotnē, lai informētu pasažierus par braucienā pieejamajiem pakalpojumiem, katram no reisiem pieejama izvērsta skata funkcionalitāte, kas satur informāciju gan par maršrutā esošajām pieturām un vilciena atiešanas laiku no tām, gan par dažādiem ar servisu un vides piekļūstamību saistītiem aspektiem.

Kā piemēru PV min, ka patlaban par katru no reisiem pieejama informācija, vai izvēlētajā braucienā pasažieru iekāpšana vilcienā un izkāpšana no tā ir nodrošināta vienā līmenī ar pasažieru platformu, tostarp, vai iekāpšana un izkāpšana ir nodrošināta personām ar īpašām vajadzībām. Tāpat pasažieri var iegūt informāciju, vai vilcienā pieejama gaisa kondicionēšana, bezvadu internets, velosipēdu pārvadāšana un citi pakalpojumi.

Papildu PV ieviesis iespēju veikt reisu kārtošanu, atlasot ātrākos vai lētākos reisus. Savukārt tie reisi, kuros nepieciešama pārsēšanās citā vilcienā, piemēram, elektrovilciena un dīzeļvilciena kombinētajā reisā maršrutā Rīga-Daugavpils, atzīmēti ar speciālu tranzīta biļetes ikonu un paskaidrojumu, kurā pieturā pārsēšanās jāveic.

Tāpat jauna funkcionalitāte nodrošināta reģistrētajiem lietotājiem, kuriem izveidots konts “Vivi” mobilajā lietotnē un mājaslapā. Izmantojot “Klix” apmaksas metodi, lietotājiem ir iespēja saglabāt maksājuma kartes datus apmaksas veikšanai par elektroniskās biļetes iegādi. Sistēma paredz iespēju norēķināties ar lietotāja kontam piesaistītu maksājuma karti, nepieprasot no jauna ievadīt kartes datus.

Lai izmantotu PV mājaslapas un mobilās lietotnes jaunās iespējas, PV aicina veikt mobilās lietotnes atjaunināšanu.

PV valdes priekšsēdētājs Raitis Nešpors norāda, ka dažādus ar lietotnes un mājaslapas lietojamību saistītus uzlabojumus būs iespējams sagaidīt arī turpmāk.

"Pasažieru vilciens" formastērpi
Dīzeļvilcienu jaunais krāsojums
Jauno elektrovilcienu "Vivi" pārvadājumu uzsākšanas svinīgais pasākums, 15.12.2023

Jau ziņots, ka pagājušā gadā kopumā PV auditētais apgrozījums bija 59,788 miljoni eiro, kas ir par 14,4% vairāk nekā 2022.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās vairākkārtīgi un bija 3177 eiro.

Reklāma
Reklāma

PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no “Latvijas dzelzceļa” veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija “Latvijas dzelzceļa” meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.