“Paulig” ieviesīs jaunu zīmolu 0
Kafijas, tējas un šokolādes vairumtirgotājs SIA “Paulig Coffee Latvia” 2018. gadu pabeidzis ar peļņu 73 tūkstošu eiro apmērā pretēji zaudējumiem gadu iepriekš, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Uzņēmums kopumā pārdevis preces par 2,48 miljoniem eiro, kas bija par 0,6% jeb 15 tūkstošiem eiro mazāk nekā 2017. gadā.
Kompānija 2018. gadā pabeigusi vadības komandas restrukturizāciju, kas pozitīvi ietekmēja izdevumu samazināšanu un tādējādi uzņēmuma kopējo rezultātu, sacīts gada pārskatā.
Uzņēmuma peļņas vai zaudējumu aprēķins liecina, ka tā pārdotās produkcijas pašizmaksa pērn samazinājusies par 31%, kamēr administrācijas izmaksas pieauga tikai par nepilniem 4%.
2018. gadā pieauga SIA “Paulig Coffee Latvia” ieņēmumi no produkcijas pārdošanas, kas veidoja 1,047 miljonus eiro, kā arī ieņēmumi no servisa pakalpojumiem un pakalpojumu sniegšanas radniecīgām sabiedrībām pieauga.
Savukāart ieņēmumi no kafijas aparātu pārdošanas un to iznomāšanas samazinājās.
Šogad SIA “Paulig Coffe Latvia” plāno pilnveidot un uzlabot savu darbību, ieviešot procesus, kas palīdz uzraudzīt tā dažādo nodaļu darbu.
Uzņēmums tiks vairāk iesaistīts “Paulig” grupas kopējos procesos, līdz ar to tas paredz, ka palielināsies tā ikdienas izmaksas.
“Paulig Coffee Latvia” dibināta 2000. gadā, un tās pamatdarbība ir pārtikas produktu vairumtirdzniecība, kā arī kafijas aparātu tirdzniecība, īre un apkalpošana.
Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 290 eiro, un tā vienīgais īpašnieks ir Igaunijā reģistrētā kompānija “Paulig Coffee Estonia AS”.
SIA “Paulig Coffee Latvia” 2017. gadā strādāja ar apgrozījumu 2,495 miljonu eiro apmērā, bet uzņēmuma zaudējumi sasniedza 196 tūkstošus eiro.