Foto: SHUTTERSTOCK

Iedzīvotāji ir neapmierināti: Patērētāju tiesību centrā bieži vēršoties ar sūdzībām par depozītu sistēmu 0

Iedzīvotāju masveida neapmierinātību ar jaunās depozītu sistēmas ieviešanas gaitu Latvijā TV24 raidījumā “Dienas personība ar Veltu Puriņu” apstiprina un izvērstu komentāru sniedz Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore, kura gan uzsvēra, ka neesot uzraugošā institūcija šai sistēmai.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
7 brīnumēdieni! Pārtikas produkti, kuru regulāra iekļaušana ēdienkartē kavē ādas novecošanos
Lasīt citas ziņas

Izrādās, ka cilvēki ir neizpratnē par atšķirīgiem iepakojumu veidu marķējumiem, kas esot līdzīgs Igaunijas marķējumam un var neviļus maldināt.

Liela problēma esot iepakojuma pieņemšanas automātu atteikumi saburzītai, iebuktētai tarai un tādai, kam nogājusi etiķete, kā arī dīkstāves, jo laikus nav veikta iztukšošana.
CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat mazumtirgotāji nav norīkojuši konsultantus, kas cilvēkiem ar līdzi atnesto taru varētu operatīvi palīdzēt, tātad apkalpošanas jautājumi ir kritiski, papildina B. Vītoliņa.

Par laimi, PTAC šīs sūdzības pāradresē uz atbildīgo instanci, kas pārzina Depozītu sistēmu Latvijā, kā arī informējuši atbildīgo Ekonomikas ministriju.

SAISTĪTIE RAKSTI