FOTO: Schuco publicitātes foto

Patērētājiem ir tiesības! Aicinām atsaukties lasītājus, kuriem radušās problēmas ar Schuco logu ekspluatāciju un servisu! 11

LA.LV redakcijā vērsušies vairāki patērētāji, kuri saskaras ar problēmām ar vācu firmas Schuco logiem.

Reklāma
Reklāma
Pēc pirkumu veikšanas, izmantojot lietotni “Temu”, cilvēkiem no bankas kartēm pazudusi nauda
Kokteilis
3 zodiaka zīmes, kuru pārstāvji laikā no Lieldienām līdz Jāņiem piedzīvos īpašu veiksmi
Cilvēks samaksā, bet paliek tukšā! Kāpēc “K Senukai” pārdot pircējiem preces, kuras vēlāk nepiegādā?
Lasīt citas ziņas

Tiek norādīts, ka logiem atsevišķos gadījumos rodas problēmas ekspluatācijā, taču ir apgrūtinātas iespējas saņemt servisa apkalpošanu, tostarp remontu pat to garantijas laikā.

LA.LV plāno veidot rakstu par šo tēmu, lai brīdinātu arī citus pircējus par iespējamajiem riskiem, kā arī palīdzētu potenciālajiem klientiem izvairīties no līdzīgām grūtībām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Patērētājiem ir svarīgi zināt savas tiesības. Ikdienā pērkot dažādas preces un pakalpojumus, mēs katrs kļūstam par patērētāju. Ja iegādātai precei vai pakalpojumam parādās kāds defekts, piemēram, tā nedarbojas, apģērbam ir šķībi nošūta vīle, kā rezultātā tas plīst, vai arī prece ir nepilnīgas komplektācijas, to var uzskatīt par pirkuma jeb līguma noteikumiem neatbilstošu. Kā šādā brīdī rīkoties?

Ja arī jums ir ko teikt, rakstiet savu pieredzi mums uz e-pastu [email protected]!

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.