Arnis Salnājs
Arnis Salnājs
Foto – Timurs Subhankulovs

– Ne visās pasta nodaļās var norēķināties ar maksājumu karti vai izņemt skaidru naudu. 7


– Skaidras naudas izņemšanas pakalpojums ir ļoti dārgs. Ir vajadzīgs papildu darbs, uzlabojumi, tostarp jārisina arī drošības jautājumi. Nekad neesam teikuši nē. Ja būs kāda nodaļa un mēs redzēsim, ka tā atrodas patālu no citām finanšu pakalpojumu sniegšanas iespējām, tad labprāt nodrošināsim pakalpojumus. Patlaban atrodamies starta punktā, svarīgi, ko lems politiķi un bankas. Ir sākušās diskusijas arī par minimālo pakalpojumu groza noteikšanu, par kompensācijas fonda izveidi, vērtē dažādus variantus.

Reklāma
Reklāma

– Cik daudz paku un vēstuļu pazūd?

“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Lasīt citas ziņas

– Tie ir atsevišķi gadījumi. Nonākam šeit pie pakalpojumu kvalitātes. No pasta pakalpojumu sniedzējiem “Latvijas Pasts” ir vienīgais uzņēmums, kam mēra pas­ta pakalpojuma kvalitāti. Ir standarts. Mums ir jāatbilst diviem standartiem. Viens ir starptautiskās pasta organizācijas (UPU) standarts, otrs – mūsu Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas vērtējums. Starptautiskie mērījumi ir dažādi, atkarībā no sūtījumu veida tie var būt intervālā no 93% līdz 98%. Mēs šīs prasības izpildām. Mums ir 99,8% kvalitāte. Ja mēs kvalitātes prasības nepildītu, būtu jāmaksā soda nauda. Tā ir gana liela.

– Kā “Latvijas Pasts” izskatās uz kaimiņu fona?

CITI ŠOBRĪD LASA

– Esam labāki. Vieni kaimiņi maksā soda naudu par kvalitātes prasību neievērošanu, mēs neesam maksājuši. Nepieļaujam iespēju, ka varētu notikt paku apskate, atvēršana vai pazušana. Mums nereti atnāk sabojāti iepakojuma maisi, bojāts ir sūtījums, tad sūtījumam pievienojam aktu, lai klients redz, ka sūtījums ir saņemts bojāts. Nesen ASV bija sniega vētra, sūtījumus nevarēja divas nedēļas apstrādāt. Daļa sūtījumu atradās zem klajas debess, tāpēc saņēmām tos bojātus.

– Cik godīga ir konkurence pasta nozarē?

– Kad iepirkuma konkursos nereti uzvar četras piecas reizes lētāks piedāvājums par mūsējo, tad domājam, ka konkurenti algo finanšu ģēniju, kas iesaka izmaksu samazinājumu. Mēs darbiniekiem maksājam pilnu algu, visus sociālos maksājumus, apdrošināšanas maksājumus, atvaļinājumu naudas, pilnīgi visu. Tas ilgtermiņā noteikti atmaksājas. Pērn bija īpaši redzams, ka ārpus Rīgas cilvēki atgriežas strādāt pastā piedāvāto garantiju un stabilitātes dēļ.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.