Foto: LETA/Zanda Seņkova

“Pasažieru vilciens” sasniedz jaunu rekordu 0

Piektdien, 28. decembra pēcpusdienā, AS “Pasažieru vilciens” biļešu tirdzniecības sistēma reģistrēja 18 miljono pasažieri, portāls “LA.lv” noskaidroja uzņēmumā “Pasažieru vilciens”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Tuvojoties gadu mijai, ir vērts ne tikai uzskaitīt padarīto, bet arī plānot nākamo posmu, norādīja uzņēmuma pārstāvji.

Nenoliedzami, “Pasažieru vilcienam” šobrīd svarīgākais ir jauno elektrovilcienu iepirkuma noslēgšana, lai jau 2020. gada beigās pasažieriem piedāvātu to komfortu un servisu, kādu tie jau sen ir pelnījuši.

CITI ŠOBRĪD LASA

Taču līdz jauno vilcienu piegādei vēl ir jāgaida teju divi gadi, kuru laikā plānots gan palielināt vilcienu kustības ātrumu, gan ieviest dažādus risinājumus, lai elektronisko biļešu tirdzniecība kļūtu vēl ērtāka pasažieriem.

Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu lomas pieaugums sabiedriskā transporta sistēmā ir neizbēgams, uzsver “Pasažieru vilcienā”.

Uzņēmums arī turpmāk sagaida pakāpenisku pasažieru skaita pieaugumu, īpaši pēc jauno elektrovilcienu iegādes. Pasažieru pārvadājumu un klientu apkalpošanas nākotne ir digitalizācija, jaunās tehnoloģijas, sabiedriskā transporta sistēmas pilnveide.

Jaunas biļešu iegādes platformas, jauni biļešu validācijas veidi, multimodālie centri, vienotā biļete, “Park&Ride” pieeja, interaktīva maršrutu plānošana un tā tālāk.

Protams, daļa šo jautājumu ir risināmi kompleksi ar citām iestādēm, to nevar ieviest vai atrisināt pasažieru pārvadājumu veicējs viens pats. Tomēr “Pasažieru vilciens” apņemas darīt visu iespējamo, lai arī turpmāk pasažieri novērtētu tās priekšrocības, kuras viņiem var sniegt vienīgi “Pasažieru vilciens”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.