Foto: LETA

Pasažieri ceļā uz Daugavpili trīs stundas pavadījuši neziņā meža vidū bojātā vilcienā 8

Vilciena Rīga – Daugavpils pasažieri 23. septembrī bijuši spiesti vairāk nekā trīs stundas pavadīt neziņā meža vidū, turklāt vilcienam tikušas slēgtas arī labierīcības un sastāvā trūcis gaisa, šodien raksta portāls “Delfi”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Portāla avots, kāda no vilciena aptuveni 90 pasažierēm, pastāstījusi, ka 23. septembra vakarā aptuveni pulksten 20:22 moderno vilcienu reisā Rīga – Daugavpils, divus kilometrus aiz Jersikas stacijas, piemeklējušas tehniskas problēmas, kā rezultātā vilciens uz sliedēm stāvējis trīs stundas.

“Trīs stundas vilciens stāv melnā naktī, tualete nedarbojas, logi neatveras un nav gaisa, dzeramā ūdens nav,” stāstīja sieviete piebilstot, ka valdījusi neziņa – vagona pavadoņi pastāvīgi sazvanījušies ar vadību, kam nav bijis konkrēta rīcības plāna. Vispirms piedāvāts, ka pasažieriem pretī brauks autobusi, tad – ka sastāvu no Nīcgales vilks dīzeļlokomotīve.

CITI ŠOBRĪD LASA

A/S “Pasažieru vilciens” Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Egons Ālers apstiprināja, ka incidents noticis reisā nr. 818 Rīga – Daugavpils, norādot, ka atbildība par kļūmi vilciena dzinēja sistēmās jāuzņemas vilciena ražotājam – pilnsabiedrībai”DMU vilcieni” – un bojājums jānovērš.

A/S “Pasažieru vilciens” pārstāvis sola izmaksāt kompensācijas un piešķirt īpašas atlaides par ķīlniekiem kļuvušajiem pasažieriem.

Jāpiezīmē, ka modernizētie vilcieni bojājumus piedzīvo ne jau pirmo reizi. Arī pirms mēneša, 26. augustā, tiesa, pretējā virzienā, agrākā diennakts stundā un Līvānos, vilciens vairākas stundas pavadījis uz sliedēm. Toreiz tehniskās problēmas piedzīvojušajam vilcienam tika nosūtīts cits vilciens, kurā pārsēdināti pasažieri, kas vēlāk nogādāti galamērķī – Rīgā, savukārt pasažieriem tika piedāvātas atlaides nākamajam braucienam jebkurā “Pasažieru vilciena” maršrutā.

Salīdzinoši nenozīmīgas tehniskās problēmas vilciens Daugavpils-Rīga piedzīvoja arī 30. augusta rītā, kad vilcienā ceļā uz Rīgu sabojājās labierīcības, novēroja LA.lv. Pavadonis bija spiests visu ceļu pašrocīgi noskalot ūdeni aiz katra labierīcību apmeklētāja, kā arī pieturēt durvis, kamēr labierīcības tika izmantotas.

21,9 miljonus eiro vērto līgumu par dīzeļvilcienu vagonu modernizāciju pirms divarpus gadiem ieguva trīs uzņēmumi, kas izveidoja pilnsabiedrību “DMU vilcieni”, kuru pārstāv dalībnieki ar specifisku reputāciju. Pirmo – AS “Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca” – kontrolē Igaunijas miljonārs Oļegs Osinovskis. Otra pilnsabiedrības dalībnieka – AS “Rīgas vagonbūves rūpnīca” (RVR) – padomes priekšsēdētājs ir Krievijas pilsonis Eduards Boze, bet 33,6% RVR pastarpināti caur kompāniju “EastWest industrial group” kontrolē Rīgas vicemēra Andra Amerika partijas “Gods kalpot Rīgai” valdes loceklis Aleksandrs Brandavs. Trešais modernizētājs – “VRC Zasulauks” – pieder tai pašai RVR (49%) un arī projekta pasūtītājam – PV (50,9%), ziņoja Financenet.lv.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.