“Volkswagen” ID.3
“Volkswagen” ID.3
Publicitātes foto

Pasaules pirmizrāde: Frankfurtē VW prezentē jauno elektroauto un moderno logo 0

Auto izstādē Frankfurtē piedzīvota jaunā “Volkswagen” pasaules pirmizrāde. Auto būves gigants pirmo reizi demonstrēja savu jaunā dizaina logo un jauno elektromobīli “ID.3”.

Reklāma
Reklāma

“Volkswagen” jūs uzrunās sievietes balsī

Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno “kustīgo rāmi”. Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs “Volkswagen”zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.

Vairākas desmitgades “Volkswagen” savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos “Volkswagen” vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Volkswagen” valdes loceklis tirdzniecībasun mārketingajautājumos Jirgens Stakmans saka: “Jaunais zīmola dizains iezīmē “Volkswagen”jaunās ēras sākumu.”

Volkswagen jaunā dizaina logo
Publicitātes attēls

Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.

Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020.gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli.

Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo.

Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota “Volkswagen Latvija” mājaslapa.

Jaunais “Volkswagen” elektroauto “ID.3”.

Izstādē tika demonstrēts arī jaunais “Volkswagen” elektroauto “ID.3”.

“Volkswagen” ID.3
Publicitātes foto

Pirmais modelis no elektrisko automobiļu MEB produktu līnijas, kura ražošanā un arī ekspluatācijā ir novērsta kaitīgo CO2 izmešu rašanās.

“ID.3 1ST” īpašā versija, kura Latvijā tika piedāvāta tikai uz iepriekšpārdošanu un tika iztirgota mazāk nekā 24 stundu laikā, ir aprīkota ar 58 kWh akumulatoru, nodrošinot iespēju nobraukt līdz pat 420 kilometriem (WLTP). Šīs sērijas masveida ražošanas versija vēlāk piedāvās arī mazākas ietilpības akumulatoru ar 45 kWh enerģiju un nobraukšanas distanci līdz 330 kilometriem, kā arī lielāku akumulatoru ar 77 kWh enerģiju un maksimālo 550 kilometru nobraukšanas distanci.

Reklāma
Reklāma

Ar 100 kW lielu uzlādes jaudu “ID.3 1ST” 30 minūtēs iespējams uzlādēt pietiekami, lai nobrauktu aptuveni 290 kilometrus (WLTP).

“ID.3” modeļa īpašniekiem “Volkswagen” piedāvās astoņu gadu garantiju akumulatoriem vai 160 000 kilometru nobraukuma garantiju.

“Volkswagen” ID.3
Publicitātes foto

Lai arī pēc izmēriem jaunais modelis ir līdzīgs “Golf” modelim, “ID.3” interjers ir plašāks, nekā jebkuram citam šīs kategorijas automobilim. Šīs sērijas modeļa sākumcena būs zem 30 000 eiro. Iecerēts, ka “ID.3” kļūs par masveida tirgum paredzētu elektroautomobili.

Kompakti izmēri

“ID.3” ir tikpat garš, cik “Golf” modelis, taču, pateicoties tā īsākām pārkarēm, auto garenbāze ir lielāka, nekā jebkuram citam šīs kategorijas automobilim. Skaitļu izteiksmē tas nozīmē, ka četru durvju “ID.3” ir 4,2m garš, 1,8m plats un 1,55m augsts, garenbāze ir 2,76m, bet maksimālā kravnesība ir no 416 līdz 541kg – atkarībā no automašīnas aprīkojuma. “ID.3” pagriešanās rādiuss ir 10,2 metri. “ID.3 1ST” piecas sēdvietas ir papildinātas ar bagāžas nodalījumu, kura ietilpība ir 385 litri.

Vadītāja palīgsistēmas.

Starp “ID.3” komforta un drošības funkcijām ir sadursmes novēršanas palīgsistēma Front Assist, kas nodrošina ārkārtas bremzēšanu, tāpat arī gājēju uzraudzības sistēma Pedestrian Monitoring, un atkārtotas sadursmes novēršanas sistēma Multicollision brake.

Lane Assist rūpējas par joslas saglabāšanu, bet Side Assist – par joslas maiņu.

Parkojoties asistēs Park Assist un atpakaļskata kameras sistēma, bet ikdienas steigā automobiļa bez-atslēgas piekļuves sistēma. Automobiļa parkošanās sistēma Park Distance Control ar manevrēšanas bremzēšanu iekļauta standarta aprīkojumā.

Skaņas sistēmu iespējams uzlabot ar Beats, kas piedāvā koncertam līdzīgu skaņas atmosfēru, izmantojot astoņus skaļruņus un zemfrekvences skaļruni.

Cik maksās “ID.3 1ST”

“ID.3 1ST” tiks piedāvāts trīs fiksētās konfigurācijās. Versijas sākuma cena Latvijā būs zem 42 000 eiro. “ID.3 1ST” piedziņu nodrošina elektromotors aizmugurējā asī, tas attīsta 150 kW jaudu un nodrošina 310 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu.

Attiecīgi “ID.3 1ST” attīsta 160 km/h lielu maksimālo ātrumu. ID.3 1STaprīkots ar akumulatoru, kura reālā izmantojamā enerģija ir 58 kWh, kā arī nobraukšanas distance līdz 420 kilometriem WLTP ciklā. Akumulatoru iespējams uzlādēt ar maksimālo uzlādes jaudu 11 kW (maiņstrāva) un 100 kW (līdzstrāva). Ar līdzstrāvas uzlādi 30 minūtēs iespējams uzlādēt pietiekamu enerģijas daudzumu, lai nobrauktu 290 kilometrus.

Nobraukšanas distances pārsteidz.

Plānotās nobraukšanas distances noteiktas, testu režīmā veicot WLTP ciklus. Patiesais attālums praktiskā pielietojumā atšķiras, ņemot vērā dažādus faktorus, tostarp braukšanas stilu, ātrumu, gaisa temperatūru, pasažieru skaitu, bagāžas svaru, kā arī topogrāfiju.

“Volkswagen” ID.3
Publicitātes foto

Atkarībā no lietošanas profila 80% autovadītāju bez atkārtotas uzlādes spēs ar mazākas ietilpības akumulatoru (45 kWh) nobraukt aptuveni 230 līdz 330 kilometrus, ar vidējas ietilpības akumulatoru (58 kWh) aptuveni 300 līdz 420 kilometrus, bet ar lielākās ietilpības akumulatoru (77 kWh) aptuveni 390 līdz 550 kilometrus.

Šo distanču zemākais rādītājs ņem vērā arī mērenus ātrumus uz lielceļiem un braucienus ziemā ar zemu gaisa temperatūru. Braucieni pilsētas vidē jo sevišķi nodrošinās nobraukšanas distanci, kas WLTP ciklā pārsniegs prognozētos rādītājus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.