Pasaki, par ko tu strādā! Skarbais korporatīvais horoskops 0
Mārketings
Astrologi apgalvo, ka var daudz ko pastāstīt par cilvēku, zinot viņa dzimšanas dienu. Ķīniešu zodiakā izmanto dzimšanas gadu. Demogrāfiem ir liela pārliecība, ka viņi zina, kas mums patīk, kas nepatīk, par ko mēs balsojam, ko pērkam un kādas pārraides skatāmies televīzijā. Korporatīvais zodiaks sper soli tālāk: skat, cik daudz (ne)jauka var uzzināt tikai no profesijas nosaukuma!
Tu esi ambiciozs, bet prāta spējas, maigi sakot, nav no spožākajām. Tu izvēlējies studēt mārketingu, lai nebūtu jāmācās, jo nopietnu studiju vietā devi priekšroku tusiņiem un iedzeršanām. Un, patiesi, tieši tādi tagad ir arī tavi darba pienākumi. Sliktākā sadarība – ar Pārdošanas daļu.