Slazdos vilina vairākas reizes pēc kārtas 0
Esam novērojuši, ka investīciju krāpnieki bieži vien savstarpēji dalās ar iegūto informāciju par saviem upuriem. Īsāk sakot, viņi savos sarakstos atzīmē cilvēkus, kurus ir vieglāk psiholoģiski ietekmēt, izmantojot sociālās inženierijas metodes, tāpat atstājot piezīmes, vai cilvēks jau ir kļuvis par krāpšanas upuri un kā viņu var ievilināt lamatās atkārtoti.
Piemēram, viens cilvēks krāpnieku nagos iekrita pat sešas reizes. Vismaz puse no šiem gadījumiem balstījās uz solījumiem palīdzēt atgūt iepriekš izkrāptos līdzekļus. Pēdējais upuri uzrunāja it kā Tesla pārstāvis un apgalvoja, ka sniegs bezmaksas juridiskos pakalpojumus. Pēc uzticības iegūšanas noziedznieki pārliecināja cietušo pārskaitīt naudu uz fiziskas personas kontu, tādējādi viņu atkal apmānot.
Esam bijuši liecinieki arī stāstiem par cilvēkiem, kuri sākumā krāpniekiem uzticēja visus savus uzkrājumus, bet pēc tam sekoja vairāku desmitu tūkstošu eiro lieli aizņēmumi un vairāki tūkstoši eiro no pārtrauktiem apdrošināšanas līgumiem, bet beigās lielu summu aizņemšanās no kolēģiem. Šādi milzīgu naudas summu krāpniekiem izdevās izkrāpt vien pāris mēnešu laikā.
Izmantojot dažādas pārliecināšanas metodes, krāpnieki spēj radīt upurim tādu psiholoģisko stāvokli, kad gan radinieku, gan bankas speciālistu mēģinājumi palīdzēt novērst turpmāku krāpšanu nonāk strupceļā. Upuri ir pārliecināti, ka banka vai cita iestāde cenšas viņiem liegt iegūt solīto peļņu vai atgūt pazaudēto naudu.