Pārtikas piegāde – bez kontakta. Kā tirgotāji tiek galā ar lielo pieprasījumu 0
E-veikali ļauj nodrošināt piegādes dzīvesvietā. Nule kā iespēju tikt pie svaigas maizes mājās ieviesusi maiznīca “Liepkalni”. Maiznīcas tirdzniecības vadītāja Anda Graudaka pastāstīja, ka līdz šim uz mājām varēja pasūtīt konditorejas izstrādājumus, bet kopš otrdienas var pasūtīt arī svaigu maizi.
Piegādes notiek Rīgā un Pierīgā – Babītē, Ādažos, Ķekavā, Baložos. Uzņēmums strādā pie tā, lai tuvākajās dienās varētu ieviest arī citu vietējo ražotāju produktu – siera, sviesta, medus, tējas – pasūtījumus piegādei uz mājām. Ja būšot interese, šāda sistēma tiks ieviesta arī pasūtījumiem Valmierā.
Piegādā visā Latvijā
SIA “Nuko” pārtikas piegādes veic visā Latvijā. “Nuko” klientu attiecību vadītāja Sabīne Šembele stāsta, ka pārtikas piegāžu skaits pieaudzis vairākas reizes.
Krājumi tiek papildināti katru dienu, un ir preču grupas, kas dažu minūšu laikā jau pasūtītas.
Šembele mierina, ka satraukumam nav pamata un preču pietiks. Ceturtdien, kad runāju ar “Nuko” pārstāvi, vēl bija palikušas dažas iespējas pasūtījumiem uz svētdienu Rīgā un Jūrmalā, bet lielākoties pasūtījumus varēja veikt uz nākamo nedēļu.
Bezkontakta piegāde
Pasūtīto preču piegādes notiek katru dienu, un tās ir bezkontakta, kas jo īpaši svarīgi šodienas apstākļos. Kad preču piegādātājs ierodas pie klienta, pa telefonu tiek sarunāts, kur prece tiks novietota un pēc tam pasūtītājs to var savākt, tādējādi kontakta nav, stāsta Šembele.
Viņa atklāj, ka darbinieku noslodze ir pieaugusi un darbs notiek vairākās maiņās. Pasūtījumu komplektācija un piegādes notiek ārpakalpojumā.
uzsver “Nuko” pārstāve.
Saistībā ar straujo pieprasījuma pieaugumu un ierobežotajiem pasūtījumu rezervācijas laikiem saviem klientiem par sagādātajām neērtībām atvainojas pārtikas interneta veikala “Barbora.lv” vadība.
Būtisks pieprasījuma pieaugums
Veikala pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska stāsta, ka “Barbora.lv” piedzīvo būtisku pieprasījuma pieaugumu un aktīvi strādā, lai palielinātu apkalpošanas jaudu, pieņemot gan jaunus darbiniekus, gan palielinot kurjeru skaitu. Uzņēmums iespēju robežās mēģina apmierināt klientu pieprasījumu.
“Tā paša iemesla dēļ pasūtījumu rezervācijas laiki ir ierobežoti. Lai nodrošinātu vislabāko piegādes procesu un drošību, nav iespējams veikt pasūtījumu vairāk kā četras dienas uz priekšu, tāpēc aicinām pasūtījumus “Barbora.lv” plānot vairākas dienas iepriekš,” uzsver Pukinska.
Uzņēmums šobrīd aktīvi strādājot pie interneta veikala kapacitātes palielināšanas. “Barbora.lv” arī aicinām izmantot iespēju savu sakomplektēto pirkumu saņemt veikalos Rīgā, Slokas ielā 115, Grostonas ielā 1 un Biķernieku ielā 143.
Klienti var izmantot bezkontakta piegādi, un šajā gadījumā kurjers atstās pasūtījumu pie mājas durvīm, pirms tam ar saņēmēju sazinoties telefoniski, piebilst Pukinska.
“Šis ir īpašs laiks un vēlamies pateikties cilvēkiem par sapratni, aicinām būt pacietīgiem pret mūsu darbiniekiem, kuri pašaizliedzīgi strādā tik virsstundu, cik vispār ir iespējams saskaņā ar Latvijas darba likumdošanu, un rūpējas, lai pirkumi tiktu piegādāti līdz klientu namdurvīm maksimāli ātri,” viņa norādīja savā komentārā “LA” lasītājiem.
Arī “Rimi Latvia” pārstāve Regīna Ikala norāda, ka pēdējā laikā, tāpat kā visos “Rimi” veikalos, arī e-veikalā tiek novērota lielāka pircēju aktivitāte un paaugstināts pieprasījums.
Uzņēmums darot visu iespējamo e-veikala kapacitātes palielināšanai visos aspektos.
Gan “Barbora.lv”, gan “Rimi Latvija” meklē darbiniekus, lai varētu nodrošināt strauji pieaugušo pakalpojumu pārtikas piegādēm uz mājām.