Pārsteidzoši: 96% sieviešu neuzskata sevi par skaistām 0
Dove globāli veiktā pētījuma rezultāti liecina, ka 96% sieviešu, lai aprakstītu savu izskatu, izvairās izmantot vārdu “skaista”. Balstoties uz pārsteidzošajiem rezultātiem, Dove uzsāk kampaņu “Izvēlos skaistu”, lai iedvesmotu sievietes nebūt pārāk kritiskām pret sevi un saskatīt sevī patiesu skaistumu.
“Neraugoties uz to, ka 96% sieviešu, lai aprakstītu sevi, neizmanto vārdu “skaista”, 80% tomēr uzskata, ka ikviena sieviete ir apveltīta ar ko skaistu. Sievietes neredz un neapzinās pašas savu skaistumu.” Skaidro Dove zīmola vadītāja Jūlija Kravčenko. “Dove mērķis ir iedvesmot sievietes mainīt savus uzskatus un saprast, ka viņas var justies skaistas katru dienu. Tā ir izvēle, ko sievietes var izdarīt pašas, jo skaistums ir viņu rokās,” skaidro Jūlija.
Sievietes bieži vien ir pārāk kritiskas pret savu izskatu un izjūt spiedienu līdzināties sabiedrībā pastāvošiem, neadekvātiem skaistuma standartiem. Tas rada zemu pašvērtējumu un neapmierinātību ar sevi. Caur “Izvēlos skaistu” kampaņu mēs iedvesmojam sievietes apzināties savu skaistumu un mainīt negatīvo priekšstatu par sevi. Kampaņa ir daļa no Dove uzsāktās misijas – radīt pasauli, kur skaistums būtu pašpārliecinātības avots nevis raižu cēlonis.
Psiholoģe Elita Keiša: “Mūsu iekšējā kontrole un stereotipi nereti liedz mums dēvēt sevi par skaistu, jo baidāmies, ko citi spriedīs. Tas ierobežo sievieti, jo sevis novērtēšana bieži vien var absurdi saistīties ar lielīšanu un iedomību. Sievietes skaistums veidojas no iekšējās harmonijas un mīlestības pret sevi. Laimīga sieviete ir skaista sieviete”.
“Izvēlos skaistu” kampaņas ietvaros ir radīta filma, kas uzņemta piecās pasaules valstīs. “Tas ir patiess video, kurā redzams, ka sievietes visā pasaulē izjūt pašpārliecinātības trūkumu un nejūtas skaistas. Filma demonstrē, kā attieksme pret sevi ietekmē ikdienas dzīvi un pierāda, ka sieviete, kas jūtas skaista, izstaro prieku un pašpārliecinātību,” stāsta Jūlija.