Palielinoties klientu pieslēgumu skaitam, “Tele2” apgrozījums pirmajā ceturksnī sasniedzis 36,6 miljonus eiro 0
Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī palielinājās par 5,1%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, un sasniedza 36,6 milj. eiro. Apgrozījums audzis, pateicoties klientu skaita pieaugumam un apgrozījuma pieaugumam no viedierīcēm.
Pārdomātas darbības stratēģijas rezultātā “Tele2” EBITDAal (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas un pēc nomas) pirmajā ceturksnī palielinājusies par 10,1%, sasniedzot 14,6 milj. eiro.
“Sekmīgos darbības rezultātus sasniedzām pateicoties gan efektīvam mūsu darbam, ko apliecina augstākais rentabilitātes rādītājs nozarē (39,9%), gan arī tam, ka pieprasījums pēc mobilajiem sakariem un interneta saglabājas stabils un augošs. Pēdējo gadu notikumi ir mainījuši mūsu paradumus – kā sazināmies ar tuviniekiem, kā iepērkamies un apmaksājam rēķinus, kā strādājam un mācāmies, kā iegūstam jaunāko informāciju. Tas būtiski ietekmējis to, cik aktīvi ikdienā izmantojam mobilos sakarus,” atzīst “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Prognozējot mobilo sakaru tirgu un pieprasījuma attīstību, V.Vancovičs atzīst, ka Latvija turpina virzīties uz “bezlimita pasauli”, proti, arvien vairāk klientu izvēlas pieslēgt bezlimita tarifa plānus un lietot mobilo internetu telefonos bez ierobežojumiem. Ar zināmu piesardzību uzņēmums raugās uz strauji augošajām enerģijas resursu – degvielas, elektroenerģijas – cenām un inflāciju, kas ietekmēs gan iedzīvotājus, gan uzņēmumus.