“Kool Latvija” dodas uzbrukumā biznesa segmentam 0
Uzņēmums “Kool Latvija” sāk aktīvu darbību biznesa segmentā, piedāvājot uzņēmumiem iespēju optimizēt un kontrolēt degvielas izmaksas ar vienkāršu un caurredzamu degvielas cenu aprēķina modeli.
“Kool Business” piedāvātā degvielas cenošanas modeļa pamatā ir caurredzamības princips, un tas atšķiras no līdz šim tirgū pierastās pieejas, kas balstīta uz konkurentu cenām, tirgus pozīciju un apjoma atlaidēm.
Tieši šādu pieeju degvielas cenu noteikšanai arī izmanto “Kool”, piedāvājot saviem klientiem vienkāršu cenas formulu – “Kool” iepirkuma cena, kurai pievienoti pieci centi par litru degvielas.
“Mēs uzskatām, ka uzņēmumiem ir svarīgi saņemt vienkārši caurskatāmu un loģisku piedāvājumu. Izvēloties sadarbību ar “Kool”, mūsu biznesa klienti ik dienu var sekot līdzi tam, kā veidojas degvielas cena un kāda ir “Kool” uzcenojuma daļa. Esam vietējais uzņēmums, tādēļ zinām, cik būtiski maziem un vidējiem uzņēmumiem Latvijā ir gudra resursu tērēšana – iespēja samazināt saimnieciskos izdevumus, tostarp uzņēmuma degvielas izmaksas ļauj ietaupīto investēt savu biznesa mērķu sasniegšanā,” stāsta “Kool Latvija” valdes loceklis Sandis Šteins.
“Kool Business” piedāvājums ir spēkā ierobežotu laiku, tāpēc, jo ātrāk uzņēmums sāks sadarbību, jo ilgāk tas varēs izmantot īpašos noteikumus un jau šobrīd plānot zemākas degvielas izmaksas 2020. gadam.
“Kool Latvija” dibināts 2016. gada oktobrī, sadarbojoties privātajiem investoriem un “ZGI-3” alternatīvo ieguldījumu fondam, lai radītu un attīstītu jaunu degvielas uzpildes tīklu Latvijā.
2018. gada nogalē 30% uzņēmuma kapitāldaļu nopirka “BaltCap Izaugsmes fonds”. Šobrīd atvērtas jau astoņas “Kool Latvija” degvielas uzpildes stacijas un veikali.