Kā ar vienu klikšķi par 30% uzlabot pārdošanas apjomu. Uzņēmēja Raimonda Kulberga biznesa stāsts 1
Raimonds Kulbergs, kurš šogad janvārī pārdeva savu veiksmīgo jaunuzņēmumu “Funderful”, kas piegādā universitātēm mākslīgajā intelektā balstītus komunikācijas rīkus, nav ilgi atpūties un jau oficiāli izziņojis savu jauno projektu – “Klix.app”.
Tas ir universāls ielogošanās rīks dažādās e-komercijas u. c. vietņu norēķinu sistēmās, dēvējams arī par digitālo maku tiešsaistes norēķinu veikšanai, kas ļauj visās platformās izmantot vienu iepriekš norādītu informāciju. Turklāt tas izslēdz nepieciešamību katrai platformai atcerēties e-pastu un paroli, kuru izmanto platformu reģistrācijā.
“Klix” savā sistēmā var iestrādāt jebkurš uzņēmums, kuram ir tāda nepieciešamība, ļaujot saviem klientiem par vēlamo produktu norēķināties krietni ātrāk, nekā tas iespējams šobrīd, jo vairs nav nepieciešams katrā iepirkšanās reizē atkārtoti norādīt, piemēram, bankas kartes datus un mājas adresi.
Kulbergs norāda, ka lielākajā daļā platformu līdz produkta veiksmīgai nopirkšanai vai pasūtīšanai jāveic 23 soļi, kā rāda dati – tas ir pārāk daudz un bieži vien jau pārdošanas procesā tomēr cilvēkus attur no produkta iegādes.
“To, ko pārsvarā var veikt 95 sekunžu laikā, mēs ļausim paveikt 14 sekundēs. Līdzko ar “Klix” veiksi pirmo pirkumu, sistēma to atcerēsies un nākamajā reizē pirkuma apstiprināšanai būs nepieciešams veikt tikai vienu klikšķi. Turklāt ne tikai tajā pašā vietnē, bet jebkurā vietnē, kura kļūs par mūsu partneri,” norāda Kulbergs. Viņš tic, ka platformas, izmantojot “Klix”, uzlabos pārdošanas apjomus par vismaz 10–30%.
“Klix” startē ar bankas “Citadele” gādību, tādā veidā nodrošinot to, ka sistēmai ir banku apstiprināts drošības līmenis. Jaunuzņēmumam ir jau arī pirmais oficiāli izziņotais klients – kinoteātris “ForumCinemas”.