Latvijas jaunuzņēmums finanšu pakalpojumus piedāvā Z paaudzei dažādās saziņas lietotnēs 0

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Latvijas finanšu tehnoloģiju jaunuzņēmumam “Zelf” izdevies piesaistīt divu miljonu eiro pirmssēklas investīcijas no tādiem riska kapitāla fondiem kā “3VC”, “Seed X” un “Hard Yaka”. Tāpat piedalījies “ICQ” līdzdibinātājs Jērs Goldfingers, kā arī “Techstars” un “Outrun Ventures” partneris Kriss Adelsbahs.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Uzņēmumam nav nedz pārstāvniecības, nedz pašiem savas lietotnes. Tā vietā “Zelf” piedāvā finanšu pakalpojumus t.s. Z paaudzei dažādās saziņas lietotnēs, piemēram, “Facebook Messenger”, “WhatsApp”, “Telegram” un “Viber”.

Šo lietotņu klienti vien 30 sekunžu laikā var saņemt digitālu maksājumu karti ar IBAN kontu, ko izmantot finanšu līdzekļu saņemšanai un nosūtīšanai.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Esam droši, ka mūsu biznesa modelis, kurā ļaujam izvairīties no “smagām” banku lietotnēm un fiziskām plastikāta maksājumu kartēm, sevi pierādīs kā uzvarošs,” norādījis uzņēmuma dibinātājs un vadītājs Eliots Goikmans.

“Zelf” dibināts 2019. gadā, bet ideja dzimusi gadu iepriekš. Paziņojumā norādīts, ka “Zelf” maksājumu kartes pasūtījuši jau vairāk nekā 500 tūkstoši lietotāju no vairāk nekā 100 valstīm un lietotāju skaits ik mēnesi pieaugot par 70%.

Lai izpatiktu Z paaudzei, uzņēmums izveidojis arī īpašu uz mākslīgo intelektu balstītu balss vadības sistēmu, kas klientiem ļauj lietotnēm dot norādījumus par naudas pieprasījumiem, naudas sūtījumiem u.c. aktivitātēm ar balss palīdzību.

“Pieprasījums pēc mūsu digitālajām kartēm mūs iedrošina augt vēl straujāk. Mums ir prieks, ka investori mūsu vīzijā saredz nākotni, kas ir bezkontakta un bezfiziskas naudas sabiedrība,” piebildis Goikmans.

Savukārt “3VC” partneris Romāns Šarfs uzsvēris, ka Z paaudzes ieskatā nauda ir kā citplanētietis.

“Esmu patīkami satraukts par to, kā “Zelf” spēj integrēties Z paaudzei tuvās platformās.”

Iegūto finansējumu uzņēmums izmantos, lai attīstītos Baltijas valstīs un Eiropā – Spānijā, Vācijā, Polijā un Itālijā. Tāpat iecerēts sākt darbu Lielbritānijas un ASV tirgū.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.