“WT Terminal” Rīgas ostā uzbūvētais jaunais angārs ļaus palielināt uzņēmuma kapacitāti graudaugu uzglabāšanā par aptuveni 60%. Lieki teikt, cik šādi pakalpojumi pasaulē šobrīd ir pieprasīti.
“WT Terminal” Rīgas ostā uzbūvētais jaunais angārs ļaus palielināt uzņēmuma kapacitāti graudaugu uzglabāšanā par aptuveni 60%. Lieki teikt, cik šādi pakalpojumi pasaulē šobrīd ir pieprasīti.
Publicitātes foto

“WT Terminal” par 2,6 miljoniem Rīgas ostā uzbūvē beramkravas angāru 2

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Lai stiprinātu uzņēmuma kravu pārkraušanas un uzglabāšanas kapacitāti, Rīgas brīvostā bāzētais ostas pakalpojumu nodrošinātājs “WT Terminal” investējis 2,6 miljonus eiro jauna angāra izbūvē.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

“WT Terminal” nodarbojas ar ostas pakalpojumu sniegšanu – kravu apstrādi un glabāšanu, un starp populārākajām tā apstrādātajām kravām ir koksne un dažādu graudu kravas. Jaunais 3600 kvadrātmetru platībā izbūvētais angārs jau ir nodots ekspluatācijā un stiprinās uzņēmuma kapacitāti graudaugu uzglabāšanā par aptuveni 60%. “Šobrīd graud­augu kravas ir ļoti pieprasītas gan pasaulē aktuālo notikumu dēļ, gan arī tāpēc, ka Latvijai ir kompetence šīs kravas apstrādāt un eksportēt.

Kopš jūnija kravu sūtījumi no Krievijas un Baltkrievijas ir principā apstājušies, un, protams, mainīt loģistikas ķēdes ražas novākšanas brīdī ir liels izaicinājums, taču šobrīd ir izdevies atrast jaunus partnerus Ukrainā, kas spēj daļēji kravu kritumu kompensēt,” atklāj “WT Terminal” valdes loceklis Andis Bunkšis, piebilstot, ka uzņēmuma pārkrauto kravu galveno apjomu šobrīd nodrošina vietējās realizācijas jeb Latvijā saražotās izejvielas.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Neviens šobrīd nevar pateikt, kas notiks pēc pāris gadiem, taču dzīve pierāda, ka piegādes ķēdes atradīs veidu, kā pielāgoties pastāvošajai kārtībai,” prognozē Bunkšis.

Publicitātes foto

“Loģistikas nozares dalībniekiem pēdējie pāris gadi ar Covid-19 un Ukrainas kara notikumiem noteikti nav bijuši tie vieglākie, taču redzam, ka Latvijas uzņēmumi prot adaptēties jaunajai ģeopolitiskajai situācijai un atrast partnerus, kas, ticams, Latvijas eksporta kompetences un izdevīgo ostas novietojumu izmantos arī ilgtermiņā,” pauž Vaids Žagūnis, “Citadeles” korporatīvo klientu pārvaldības vadītājs Baltijā, valdes loceklis. Jāpiebilst, ka “Citadele” aizdevusi 1,9 miljonus no kopumā projektā ieguldītajiem līdzekļiem.

“WT Terminal” tirgū darbojas kopš 1999. gada un šobrīd pārvalda noliktavas vairāk nekā 20 000 kvadrātmetru platībā. Uzņēmums spēj realizēt līdz 20 vilcienu vagonu pārkraušanu diennaktī, un tā rīcībā ir četras kuģu piestātnes 528 metru garumā ar kuģa iegrimi līdz 6,5 metriem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.