Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto: Shutterstock

Pacientu ombuds: cilvēki sūdzas par veselības aprūpes pakalpojumu nepieejamību 0

Cilvēki bieži sūdzas par veselības aprūpes pakalpojumu nepieejamību, otrdien intervijā Latvijas Radio sacīja Pacientu ombuda biroja vadītāja Viktorija Paškeviča

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Kokteilis
Svari – koķetu īsziņu sūtīšana bijušajiem, Mežāzis – karaokes dziedāšana dušā: Kāds ir katras zodiaka zīmes “tumšākais” noslēpums?
Receptes
Jāmeklē, dārgi, nav laika? 15 produkti, ko turēt pa rokai, lai atvieglotu veselīgu ēšanu visas nedēļas garumā
Lasīt citas ziņas

Viņa norādīja, ka bieži sūdzības saņemtas par garajām rindām ārstniecības iestāžu reģistratūrās, kā arī mazo speciālistu skaitu, kas liedz ātri saņemt nepieciešamo pakalpojumu.

Paškeviča norādīja arī uz kvalitatīvas informācijas trūkumu veselības aprūpes jomā Latvijā. Piemēram, izrakstot pacientu no slimnīcas, ne vienmēr viņam tiek izstāstītas turpmākās ārstēšanās iespējas, atstājot to vienīgi šā cilvēka ziņā. Par nepietiekamu saņemto informāciju cilvēki sūdzas arī saistībā ar saskarsmi ar ģimenes ārstiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Nereti cilvēkiem rodas sajūta, ka ģimenes ārsts nav pat paskatījies uz viņu un nav izrunājies,” piebilda Paškeviča.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.