Publicitātes foto

Pabeidz būvēt outlet ciemata fasādi Piņķos. Līdz pavasarim pabeigs iekšdarbus 1

(Plkst.14.55 precizēts virsraksts)

“Via Jurmala Outlet Village” (VJOV) pirmās būvniecības kārtas ietvaros noslēgti darbi pie 13 500 m2 lielā kompleksa ārējās fasādes un inženierkomunikāciju izbūves, tādējādi tuvojoties outlet atklāšanai 2020. gada pavasarī.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas
Publicitātes foto

Pirmais posms noslēgsies pavasarī

Atbilstoši projekta attīstības plānam sakārtota arī ciemata apkārtējā teritorija un izbūvēta autostāvvieta 1000 vietām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ciemata būvniecība sadalīta divos posmos un pirmajā posmā, kas noslēgsies nākamā gada pavasarī, tiks iznomātas telpas 77 zīmolu veikaliem, katra veikala platībai sasniedzot vidēji 150-170 kvadrātmetrus.

Publicitātes foto

“VJOV ir pirmais autentiskais outlet ciemats visā Baltijā, un esam gandarīti jau šobrīd novērot interesi gan no nomnieku, gan pircēju puses. Runājot par nomniekiem, prieks, ka tiek novērtēta outlet ciemata unikalitāte, kas, visticamāk, mainīs Baltijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumus.

Daudz pozitīvu ieguvumu

Ņemot vērā VJOV ģeogrāfisko atrašanās vietu un faktu, ka tuvākajos reģionos ir mazāks outlet koncepta veikalu skaits, nekā vidēji Rietumeiropā, mums ir visas iespējas nostiprināties šajā nišā.

Esmu pārliecināta, ka outlet ciemats atstās pozitīvu ietekmi arī uz tūristu skaita palielināšanos Latvijā, tam kļūstot par vienu no ceļojuma galamērķiem. Līdz šim šis potenciāls ir ticis izmantots ļoti pastarpināti, ne mērķtiecīgi,” informē VJOV attīstītāja SIA Outletico izpilddirektore Viktorija Beatrice Radzeviciene.

Publicitātes foto

Raksturojot potenciālo nomnieku interesi par savu zīmolu pārstāvniecību VJOV, uzņēmuma pārstāve atzīst, ka gan centra ģeogrāfiskā atrašanās vieta, gan tirgus vajadzība ir vieni no galvenajiem sadarbības intereses iemesliem. Tāpat augstu tiek novērtēts arhitektoniskais risinājums, ko izstrādājis arhitektu biroja “Archab” arhitekts Andris Bērziņš. “Šis ir nebijis koncepts Baltijas tirgū un atgādina Itālijā iecienītus iepirkšanās centrus, tādējādi ienesot jaunas tradīcijas un kultūru arī šeit,” papildina Viktorija Beatrice Radzeviciene.

Turpinās līgumu slēgšana ar īrniekiem

Šobrīd norit aktīvs darbs pie projekta tālākās attīstības, kā arī tiek slēgti līgumi ar īrniekiem, lai sāktu darbu pie telpu pielāgošanas katra zīmola vajadzībām. Lielākā daļa no būvniecības pirmajā kārtā pieejamajām telpām jau atradušas savus nomniekus.
VJOV tiks attīstīts divas kārtās un tā kopējā teritorijas platība būs 110 000 kvadrātmetri.

Reklāma
Reklāma

Pirmajā kārtā paredzēts atklāt 77 zīmolu veikalus, kuru kopējā platība būs 13 500 m2. Pēc otrās kārtas būvniecības noslēgšanās, VJOV kopējā izīrējamā platība tiks palielināta līdz 21 000 kvadrātmetriem, nodrošinot tirdzniecības vietu 120 zīmolu veikaliem.

Paredzēts, ka VJOV radīs aptuveni 350 jaunas darbavietas, kā arī veiks nozīmīgu pienesumu Babītes novada pašvaldības budžetam.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.