Foto – Leta

“Oskarotais” režisors Stīvs Makvīns uzņem smaržu reklāmu 0

“Oskarotās” kinolentes “12 Years a Slave” (“12 gadi verdzībā”) režisors Stīvs Makvīns uzņēmis britu modes zīmola “Burberry” jaunāko vīriešu smaržu “Mr Burberry” reklāmu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Auns – velotrenažieris, Lauva – balets. Kuras fiziskās aktivitātes tev sagādās prieku pēc zodiaka zīmes? 1
VIDEO. Traģiskajā avārijā uz Ventspils šosejas cietuši Ventspils Mūzikas vidusskolas dziedātāji, dzīvību zaudējusi nopelniem bagātā diriģente Anitra Niedre 150
VIDEO. Alojā pazuduši medību suņi tiek atrasti kopā ar… lāci: “Nodomājām, ka nevar būt lācis, gan jau lielāks kuilis” 4
Lasīt citas ziņas

Reklāmā attēlota pāra romantiskā nedēļas nogale Londonā.

Tā ir pirmā reklāma, ko uzņēmis Makvīns.

“Es gribēju parādīt divus cilvēkus, kuri ir kaislīgi iemīlējušies,” sacīja britu režisors. “Tas ir brīdis attiecībās, kad domājat tikai viens par otru un gribat pavadīt laiku kopā.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Makvīns bija pirmais melnādainais režisors, kas ieguvis prestižo ASV Kinoakadēmijas balvu kategorijā “Labākā filma”. Vēsturiskā kinolente “12 Years a Slave” apbalvota arī ar Britu kino un televīzijas mākslas akadēmijas (BAFTA) un “Zelta globusa” balvām.

“Burberry” jaunās smaržas raksturo kā “Londonas esenci”. Tas ir “juteklisks zāļu un koksnes aromāts”, ko “Burberry” radošais direktors Kristofers Beilijs izstrādājis kopā ar franču parfimēru Franci Kurkdžanu.

Tualetes ūdens pudeles dizainu iedvesmojis “Burberry” klasiskais melnais vīriešu mētelis, teikts zīmola paziņojumā presei.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.