“Orkla Foods Latvija” mērču un majonēzes līnijā investē 122 000 eiro 0
Uzņēmuma “Orkla Foods Latvija” ražotnē Babītes novada Spilvē uzsākts darbs pie jaunas ražošanas līnijas uzstādīšanas, kur plānots ražot salātu mērces (dresingus) un majonēzes jauna dizaina pudelēs Latvijas un eksporta tirgiem.
Līnijas ierīkošanā un jaunā iepakojuma izstrādē tiek investēti 122 000 eiro. Darbus pie jaunās līnijas uzstādīšanas plānots pabeigt līdz šā gada beigām.
Uz jaunās līnijas paredzēts ražot salātu mērces un majonēzes divu veidu plastmasas pudelēs – 305 ml un 425 ml. Jaunie ražojumi plānoti Latvijas, Igaunijas, Lietuvas un Somijas tirgum. Produkcija būs pieejama ar Latvijā pazīstamo zīmolu “Spilva”, bet eksporta tirgos – arī ar zīmolu “Felix”.
Uzņēmuma eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija.
“Jaunā līnija ir paredzēta ražošanai jauna dizaina pudelēs, kuru izstrādē īpaša uzmanība ir pievērsta iepakojuma lietošanas ērtībai. Darbus pie iekārtu pielāgošanas ir paredzēts pabeigt šogad, lai jaunā līnija darbu varētu sākt jau decembrī,” norādīja “Orkla Foods Latvija” mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne.
Kā ziņots, 2014.gada augustā Norvēģijas kompānija “Orkla” iegādājās koncernu “NP Foods”, oktobrī pieņemot lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.
“Orkla Foods Latvija” apgrozījums pagājušajā gadā bija 29,909 miljoni eiro, kas ir par 22,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 34,6% un sasniedza 2,169 miljonus eiro.