“Orkla Foods Latvija” investējis 22 400 eiro jaunu mērču ražošanā 0
Zīmolu “Spilva” un “Gutta” īpašnieks “Orkla Foods Latvija” investējis 22 400 eiro jaunu “street food” mērču ražošanā, informēja kompānijā.
“Orkla Foods Latvija” mārketinga direktors Raitis Avots sacīja, ka jaunā produktu līnija radīta, ņemot vērā jaunākās tendences ēdiena gatavošanā un patēriņā. “”Street food” ir ne tikai pieprasīta uzkoda maltīšu starplaikos, tā var kļūt arī par pilnvērtīgu ēdienreizi. Pilsētu svētkos un arī ikdienā tiek rīkoti “street food” festivāli, kur pulcējas kulinārijas meistari un gardēži, burtiski uz ielas baudot turpat pagatavotu, kvalitatīvu maltīti. Tas viss nenoliedzami ietekmē gatavošanas un ēšanas paradumus. Mūsu uzdevums ir tos ņemt vērā un sniegt kvalitatīvu pienesumu gan ēdiena pagatavošanā, gan baudīšanā,” viņš teica.
Jaunajā “street food” sērijā ir trīs produkti – burgeru mērce, frī kartupeļu mērce un vrapu mērce.
Jau ziņots, ka “Orkla Foods Latvija” apgrozījums pagājušajā gadā bija 31,517 miljoni eiro, kas ir par 5,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa palielinājās par 6,2% – līdz 2,304 miljoniem eiro.
Tāpat vēstīts, ka “Orkla Foods Latvija” 2016.gadā sāka vērienīgu projektu saistībā ar strukturālām izmaiņām visās “Orkla Foods” ražotnēs Baltijas valstīs. Projekta galvenais mērķis bija veikt rūpnīcu specializāciju, padarot tās efektīvākas noteiktu produktu grupu ražošanā. Saistībā ar šo projektu “Orkla Foods Latvija” ražotne Babītes novadā specializējusies mērču un majonēzes ražošanā, kļūstot par šo produktu ražotāju ne tikai Latvijas, bet arī Igaunijas, Lietuvas un Somijas tirgiem.
Norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.