Toms Didrihsons
Toms Didrihsons
Foto: Ieva Leiniša/LETA

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” cepumu un zefīru ražotnes saņem svarīgu sertifikātu 0

Konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražotāja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” cepumu un zefīru ražotnes saņēmušas Apvienotās Karalistes mazumtirdzniecības apvienības BRC (“British Retail Consortium”) pārtikas drošības un kvalitātes standarta sertifikātu, aģentūrai LETA pavēstīja kompānijā.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
Lasīt citas ziņas

Kompānijā atzīmēja, ka BRC pārtikas drošības un kvalitātes standarta sertifikāts palīdzēs uzņēmumam tālāk attīstīties gan lokāli, gan eksporta tirgos.

“Esam patiesi lepni saņemt pasaulē vadošo pārtikas kvalitātes sertifikātu mūsu cepumu un zefīru ražotnēm, kas pavērs plašas iespējas nākotnes attīstībai eksporta segmentā. Tas apliecina mūsu mērķtiecīgo darbu, strādājot ne tikai pie jaunu produktu attīstības, bet arī pie ražošanas procesu pilnveides un kvalitātes celšanas. Mēs konsekventi esam investējuši un turpināsim investēt mūsu ražotnēs,” teica “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēc viņa minētā, pēdējo gadu laikā zefīru un cepumu ražotnēs īstenoti vairāki nozīmīgi investīciju projekti, pilnveidojot ražošanas līnijas, gatavās produkcijas un izejvielu plūsmas procesu, kā arī veicot uzlabojumus sanitārajos punktos, lai atbilstu augstākajiem pārtikas drošības standartiem.

Kompānijā atgādināja, ka trīs “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ražotnes – šokolādes, cepumu un vafeļu, kā arī zefīru ražotne – ir sertificētas pēc “ISO 9001:2015” kvalitātes vadības sistēmas standarta, bet divas ražotnes – “Pedro” un “Staburadze” – pēc “ISO 22 000” pārtikas drošuma standarta.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” konsolidētais apgrozījums 2017.gadā bija 81,196 miljoni eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2016.gadā, bet koncerna peļņa bija 3,128 miljoni eiro.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir dibināta 2009.gadā un ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”. Kopumā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” eksportē produkciju uz teju 30 pasaules valstīm, tostarp Vāciju, Izraēlu, Krieviju, Apvienoto Karalisti, ASV, Kanādu un Baltkrieviju.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.