Operators “Bite” šogad investēs e-komercijas platformas attīstībā 0
Lai uzlabotu esošo un potenciālo klientu iepirkšanās pieredzi un klientu servisu, mobilo sakaru operators “Bite” pirms diviem gadiem uzsāka vērienīgu uzņēmuma e-komercijas platformas pilnveides projektu.
Pērn, investējot 380 000 eiro, būtiski uzlabota pašapkalpošanās lapas “manabite.lv” funkcionalitāte, kas ļāva dubultot kopējos pārdošanas apjomus “Bites” interneta vietnē.
Tāpat kā citviet pasaulē, arī Latvijā cilvēki aizvien biežāk dod priekšroku darījumiem tiešsaistē – gandrīz 80% Latvijas iedzīvotāju internetā iepērkas labprātāk nekā tradicionālajos veikalos, liecina starptautiskās interneta izpētes un tehnoloģiju kompānijas “Gemius” dati.
Savukārt no pētījumu kompānijas “Mercury Analytics” pētījumu rezultātiem izriet, ka kopumā dažādās e-komercijas platformās ikdienā iepērkas 51% pasaules iedzīvotāju.
Lai arī joprojām vairāk nekā pusi jeb 60% kopējā pieprasījuma veido viedtālruņi, strauji palielinās arī datoru, planšetdatoru, kā arī daudzveidīgo viedpalīgu – viedpulksteņu, skaļruņu, mājokļa drošības sistēmu, viedo televizoru un putekļusūcēju u.tml. – pārdošanas apjomi.
“Bites” mārketinga direktore Diāna Šmite atzīmē – lai arī viedtālruņu pieprasījums ir ļoti stabils, līdzšinējā pieredze liecina, ka cilvēki aizvien biežāk iegādājas arī citas viedierīces, kas ļauj atvieglot viņu ikdienas dzīvi.
“Tāpēc regulāri papildinām piedāvājumu ar jaunākajām, inovatīvākajām ierīcēm, kas spēj apmierināt pat prasīgāko tehnoloģiju lietotāju vajadzības. Šobrīd BITES interneta vietnē ir pieejams viens no plašākajiem viedierīču piedāvājumiem Latvijā,” norāda D. Šmite.
Ņemot vērā, ka sabiedrība kļūst aizvien digitālāka, e-komercijas platformas mūsdienās ir viens no nozīmīgākajiem biznesa izaugsmi veicinošajiem rīkiem. Izpētīts, ka katrs otrais lietotājs pametīs interneta vietni, ja tā viņiem šķitīs nepievilcīga un sarežģīti lietojama.
D. Šmite uzsver, ka arī “Bite” šajā ziņā nav izņēmums. Pirms pusotra gada tika izveidota pavisam jauna klientu apkalpošanas lapas “manabite.lv” versija, kas ir vērsta uz lietotāju ērtību nodrošināšanu.
Proti, lietotāji tajā var ne vien iegādāties kārotās preces un pakalpojumus, bet arī ērti apmaksāt rēķinus, mainīt tarifu plānus, sekot līdzi aktuālajam interneta patēriņam kā Latvijā, tā viesabonēšanā u.tml. Tāpat viņiem ir pieejama virkne personalizētu piedāvājumu.
Savukārt, ņemot vērā mūsdienu tehnoloģiju plašās iespējas, “Bite” ieviesīs vienkāršāku lietotāja autorizēšanās un profila pārvaldības sistēmu, kā arī sāks testēt mākslīgā intelekta risinājumus.
“Esam pārliecināti, ka tas mums šogad ļaus palielināt pārdošanas apjomus “Bites” interneta vietnē vēl vismaz divas reizes,” tā D.Šmite.
Kopumā “Bites” e-komercijas platformas attīstībā laikā no 2017. līdz 2019.gadam tiks ieguldīti 900 000 eiro.