“Omniva” paziņo par jauna sadarbības partnera izvēli 0
Sūtījumu piegāde ne tikai Latvijas un Baltijas robežās, bet arī uz citām pasaules valstīm ir kļuvusi par neatsveramu un nepieciešamu pakalpojumu gan iedzīvotājiem, gan pašmāju mājražotājiem, gan e-komercijas uzņēmumiem.
Augot pakalpojuma pieprasījumam, vienlaikus aug arī prasības attiecībā uz piegādes kvalitāti un ātrumu.
Nenoliedzami, ka sūtījumu pakalpojumu kvalitāte loģistikas uzņēmumam vistiešākajā mērā ir saistīta ar uzņēmuma reputāciju.
Izprotot laika nozīmību, kad aizvien pieaug patērētājiem prasības pēc ātrākiem un fleksiblākiem pakalpojumiem, “Omniva” Latvijā pieņēma lēmumu no 2019. gada marta starptautisko sūtījumu apkalpošanai izvēlēties jaunu partneri – pasaulē lielāko paku piegādes uzņēmumu un līderi starp starptautiskajiem pakalpojumu sniedzējiem – ASV kompāniju UPS.
“Kopš sadarbības uzsākšanas ar UPS jau sākotnējie rezultāti rāda, ka pirmie sūtījumi uz Eiropas valstīm ir veiksmīgi sasnieguši savu galamērķi, vidēji ietaupot 1-2 dienas no līdzšinējā piegādes laika. Tas savukārt “Omniva” ļauj piedāvāt mūsu klientiem ātrāku sūtījumu piegādi, ievērojami uzlabojot kvalitātes rādītājus” skaidro “Omniva Latvija” vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.
Tomēr, ņemot vērā, ka dažādas valstis šo infrastruktūru attīsta atbilstoši katra savām finanšu iespējām un saviem ieskatiem, nereti pakalpojumu sniegšanas kvalitātē bija jūtamas būtiskas atšķirības.
Tas attiecas gan uz informācijas apmaiņas operativitāti, gan piegādes pakalpojumu sniegšanas ātrumu.
SIA “Omniva Latvija” dibināta 2012. gadā un nodrošina, sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus.
“Omniva” ir plašākais pakomātu tīkls Baltijā, kas nodrošina kvalitatīvu, ātru un drošu servisu preču piegādei un ir pieejams 24 stundas diennaktī.
Šobrīd Latvijas “Omniva” tīklā ir 158 pakomāti, kas izvietoti 77 apdzīvotās vietās Latvijā.