Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Zane Bitere/LETA

“Omniva” pakomātus dezinficē katrā apkalpošanas reizē 1

Pasta sūtījumu pakalpojuma sniedzējs SIA “Omniva” katrā pakomātu apkalpošanas reizē dezinficē to ekrānus un maksājumu karšu zonu, un arī kurjeri ievēro visas noteiktās piesardzības prasības, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

“Omniva Latvija” vadītāja Beāte Krauze-Čebotare norādīja, ka, neskatoties uz valstī izsludināto ārkārtējo situāciju jaunā koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatības ierobežošanai, “Omniva” turpina sūtījumu piegādes ierastajā režīmā, un visi 203 Latvijas teritorijā esošie “Omniva” pakomāti arī turpmāk tiks apkalpoti vismaz vienu reizi dienā, ieskaitot sestdienas, nodrošinot nepārtrauktu sūtījumu piegādi iedzīvotājiem.

Gadījumos, kad preces tomēr nepieciešams saņemt, izmantojot tiešo piegādi ar kurjeru, “Omniva” aicina klientus sniegt kurjeram norādes par vēlamo drošo sūtījuma atstāšanas vietu, tādējādi izvairoties no saskarsmes nepieciešamības.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uzņēmumā skaidroja, ka Pasaules veselības organizācija ir atzinusi, ka Covid-19 vīrusa inficēšanās iespēja no kartona vai cita preces iepakojuma ir maza. “Omniva” katrā pakomātu apkalpošanas reizē dezinficē to ekrānus un maksājumu karšu zonu, un arī kurjeri ievēro visas noteiktās piesardzības prasības.

Krauze-Čebotare norādīja, ka ikvienam klientam ir iespēja vēl papildus dezinficēt sūtījumu pirms tā atvēršanas, kā arī atvēršanas brīdī izmantot cimdus, tādejādi vēl vairāk samazinot potenciālos riskus.

Kaut arī Latvijas robeža tiek slēgta pasažieru pārvadājumiem, preču piegādes plūsmu šie ierobežojumi neietekmē un starptautisko sūtījumu piegādes notiek ierastajā režīmā. Šobrīd sūtījumu piegādes ierobežojumi attiecas uz vairākām pilsētām Itālijā, Spānijā, Šveicē un Austrijā. Nepiegādātie sūtījumi uz šīm pilsētām tiks glabāti “Omniva” starptautisko sūtījumu partnera “UPS” centros un tiks piegādāti, kad tiks atvērti karantīnas skartie apgabali.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā “Omniva” aicina sazināties ar klientu apkalpošanas centru pa tālruni +37127042424, vai e-pastā [email protected].

Jau ziņots, ka “Omniva” apgrozījums pērn bija 7,5 miljoni eiro, kas ir pieaugums par 30%. Savukārt uzņēmuma peļņa pērn sasniedza 746 000 eiro, kas ir gandrīz 10 reizes lielāka nekā pirms gada.

“Omniva” reģistrēta 2012.gadā un tās pamatkapitāls ir 2945 eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. “Omniva” pieder Igaunijas pasta pakalpojumu sniedzējam “Eesti post”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.