Publicitātes foto

“Omniva” atklāj, kas radījis vilšanos elektroauto izmantošanā 3

“Omniva” jau līdz 2025.gadam būtu gatava pilnībā aizstāt esošo dīzeļa dzinēja autoparku ar elektroauto. Tādēļ pērnā gada nogalē piegādēm Rīgas centrā uzsāka pirmos elektroauto testus ar “Nissan E-NV200”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas
Neskatoties uz kopumā pozitīvo pieredzi, šī auto kravas telpas ierobežotā ietilpība nebija piemērota, lai iekļautu to “Omniva” patstāvīgajā autoparkā.

Šogad, turpinot iesākto, “Omniva”aizvadījusi pirmo dienu kurjerpiegādēm, izmēģinot elektrisko kravas mikroautobusu – “VW eCrafter”.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Omniva” ilgtermiņa mērķis ir piegādes auto radīto izmešu samazināšana un pāreja uz arvien ekoloģiskākiem risinājumiem gan autoparka, gan pārējo ikdienas operāciju ietvaros.

Tāpēc “Omniva” regulāri seko līdzi tirgū notiekošajam.
Publicitātes foto

Tomēr, lai varētu iekļautu elektroauto “Omniva” pamata autoparkā, būtu jāizpildās vairākiem būtiskiem nosacījumiem:

– pēc vienas uzlādes iespējams nobraukt vismaz 250 km;
– gan Rīgā, gan reģionos jābūt pieejamam pietiekoši plašam “supercharger” uzlādes tīklam;
– pieejams valsts atbalsts elektroauto iegādei.

“Būtiskākais faktors, kam nolēmām pievērst pastiprinātu uzmanību izmēģinot “VW eCrafter”, ir baterijas ietilpība un maksimāli iespējamais nobraukto kilometru skaits vienas uzlādes ietvaros. Tādēļ vakar, pirmo reizi ieliekot šo auto ikdienas operācijās Rīgas centra maršrutā, auto no mūsu loģistikas centra izbrauca ar pilnu kravu un 70% uzlādētu bateriju. Auto panelis izbraukšanas brīdī uzrādīja, ka pieejami 92 km, tomēr realitātē, braucot ar pilnu kravu, kopumā šoferis varēja nobraukt vien 60 km un atgriezās atpakaļ ar 7 km nobraukuma atlikumu,” stāsta “Omniva” Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare, uzsverot, ka

vilšanos radījuši centrā nepieejamie elektroauto uzlādes punkti.

“Esot centrā un saprotot, ka, baterija var nepietikt, lai atgrieztos, vadītājs meklēja iespējamās auto uzlādes vietas. Diemžēl atklājās, ka publiski pieejamie uzlādes punkti lielākoties atrodas pazemes stāvvietās, kur nav iespējams iebraukt ar kravas mikroautobusu augstuma ierobežojumu dēļ. Savukārt CSDD uzlādes punkti neatrodas centrā, bet privātie uzņēmumu izveidotie uzlādes punkti ir aizņemti ar uzņēmumu personīgajiem auto, un sarunāt kaut nelielu uzlādes brīdi būtu ļoti sarežģīti.”

Publicitātes foto

Aizvadot pirmo dienu ar “VW eCrafter” atsauksmes no darbiniekiem kopumā bijušas ļoti pozitīvas – auto ir viegli vadāms un šoferim ērts, arī kravas telpas ietilpība ir pietiekama, lai šo auto sekmīgi izmantotu ikdienas preču piegādēs.

Tomēr pirmās dienas testi vēl jo vairāk apstiprinājuši “Omniva” pārliecību par diviem kritiskajiem punktiem, lai varētu autoparkā patstāvīgi iekļaut elektroauto – vismaz 250 km nobraucams attālums ar pilnu kravu līdz nākamajai uzlādei un pietiekams un brīvi pieejams uzlādes punktu skaits.

SIA “Omniva Latvija” dibināta 2012. gadā un nodrošina, sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus.

“Omniva” ir plašākais pakomātu tīkls Baltijā, kas nodrošina kvalitatīvu, ātru un drošu servisu preču piegādei un ir pieejams 24 stundas diennaktī.

Reklāma
Reklāma

Šobrīd Latvijas “Omniva” tīklā ir 162 pakomāti, kas izvietoti 79 apdzīvotās vietās Latvijā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.