Elena Bušberga, AS “Olainfarm” valdes locekle un izpilddirektore.
Elena Bušberga, AS “Olainfarm” valdes locekle un izpilddirektore.
Publicitātes foto

“Olainfarm” paplašina uzņēmējdarbību Ukrainā, lai būtu tuvāk saviem klientiem 3

“Olainfarm” paplašina mārketinga komandu un atjauno savu uzņēmējdarbības modeli, izveidojot pilnībā funkcionējošu pārstāvniecību Ukrainā. Līdz 25 profesionāliem “Olainfarm” darbiniekiem nodrošina pilnvērtīgu klātbūtni 14 pilsētās, tai skaitā stratēģiski nozīmīgajā Kijevā, Dņeprā, Harkovā, Odesā un Ļvovā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas
Jaudas palielināšana veicina uzņēmuma reģionālo klātbūtni, 2020.gada otrajā pusē īstenojot veiksmīgu kampaņu un sasniedzot 63 000 veselības aprūpes speciālistu un aptuveni 100 000 digitālo kontaktu.

Jau esošā juridiskā struktūra ir pamats mārketinga modeļa pārveidei Ukrainā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tiešā pieeja noieta tirgum ļauj mums ilgstoši saglabāt spēcīgu ietekmi Ukrainā un paver jaunas izaugsmes iespējas. Lai gūtu panākumus, nepieciešams ņemt vērā klientu viedokļus un veselības aprūpes nozares vajadzības, jo īpaši pašlaik, kad saziņa notiek gandrīz tikai digitālajā vidē.

Šādi saglabājam ciešu dialogu ar pircējiem un klientiem, kas palīdz piepildīt viņu vēlmes un vajadzības.

Klātbūtne 14 lielākajās pilsētās ir svarīgs stratēģisks elements, kas atbilst mūsu misijai nodrošināt augstas kvalitātes produktus, kuri uzlabo cilvēku dzīves kvalitāti,” saka Elena Bušberga, AS “Olainfarm” valdes locekle un izpilddirektore.

Klientu interese par “Olainfarm” galvenajiem produktiem vispirms tika vērtēta 2020.gada otrajā pusē, īstenojot daudzkanālu mārketinga projektu, kas medicīnas nozarē ļāva aktualizēt uzņēmuma piecus vadošos produktus (Etacizin, Noophen, Adaptol, Furamag, Neiromedin).

Kopumā projektā iesaistījās 63 000 veselības aprūpes nozares speciālisti (ginekologi, urologi, kardiologi, neirologi, ģimenes ārsti), zvanos, rakstveida saziņā un izglītojošos pasākumos tiešsaistes platformā. Projekts parādīja lielu interesi un iesaisti komunikācijā, un tas sekmēja pozitīva lēmuma pieņemšanu par uzņēmējdarbības paplašināšanu Ukrainā.

Par “Olainfarm”

“Olainfarm”, daļa no Olainfarm grupas, ir viens no vadošajiem farmācijas uzņēmumiem Baltijas valstīs, kas piedāvā augstas kvalitātes medikamentus un ķīmiskos farmaceitiskos produktus. Uzņēmuma biznesa stratēģija “UZ PRIEKŠU” iezīmē tā vīziju – kļūt par vienu no TOP10 Centrālās un Austrumeiropas ražotājiem līdz 2025.gadam.

Reklāma
Reklāma

Ar gandrīz 50 gadu ekspertīzi Olainfarm grupa piegādā ilgtspējīgus veselības aprūpes produktus un pakalpojumus ar pievienoto vērtību vairāk nekā 50 valstīm visā pasaulē. Grupā ietilpst – farmācijas uzņēmums “Olainfarm”, uztura bagātinātāju un medicīnisko iekārtu piegādātājs “Silvanols”, elastīgo un kompresijas materiālu ražotājs “Tonus Elast”, aptieku ķēde “Latvijas aptieka”, veselības aprūpes un diagnostikas centri “DiaMed” un “OlainMed.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.