“Okartes” zīmols tiek apvienots ar LMT vienā zīmolā “LMT Okarte” 0
No šodienas “Okarte” tiek apvienota ar “Latvijas Mobilā telefona” (LMT) zīmolu, radot jaunas kvalitātes priekšapmaksas karti – “LMT Okarte”, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja LMT pārstāve Elīna Lidere.
Viņa norāda, ka šāda attīstība ir vēl viens solis klientu pieredzes uzlabošanai saistībā ar LMT pakalpojumiem, tostarp arī priekšapmaksā.
“LMT Okarte” ir priekšapmaksas karte ar jaunu nosaukumu. Tā nodrošinās lietotājiem LMT klientu ērtības, saglabājot klasiskās priekšapmaksas priekšrocības – brīvību no līgumiem un rēķiniem, kontroli pār izmaksām, izdevīgumu un citas.
Klientu ērtībai viss darbosies kā ierasts – gan LMT priekšapmaksas kartes pakalpojumi, tarifu plāni, samaksas kārtība, gan arī tirdzniecības kanāli. “Okartes” apvienošana ar LMT sniegs plašākas iespējas nākotnē radīt jaunus pakalpojumus klientiem.
Ikviens “LMT Okartes” lietotājs varēs izmantot plašāko LMT mobilo sakaru klientu servisa tīklu valstī – 70 vietās Latvijā. Vairāk nekā 99% Latvijas teritorijas klientiem pieejami balss sakari un mobilais internets. Savukārt ātrgaitas interneta 3G pārklājums ir ievērojami plašāks nekā konkurentiem un sasniedz 93% no Latvijas teritorijas.
Kā ziņots, LMT 2012.gadu noslēdzis ar 26 miljonu latu peļņu, kas ir par 8,4% mazāk nekā 2011.gadā, kad uzņēmums nopelnīja 28,4 miljonus latu, iepriekš vēstīja uzņēmums paziņojumā medijiem. LMT apgrozījums pērn bija 129 miljoni latu, par 4% mazāk nekā 2011.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 135 miljonus latu. LMT peļņa ir samazinājusies trešo gadu pēc kārtas – 2010.gadā kompānija nopelnīja 32,1 miljonu latu, liecina biznesa portāla “Nozare.lv” arhīvs.
LMT 49% kapitāldaļu pieder ziemeļvalstu telekomunikāciju koncernam “TeliaSonera”, 23% – “Lattelecom”, 23% – “Latvijas Valsts radio un televīzijas centram”, 5% – Latvijas valstij caur Privatizācijas aģentūru. Uzņēmums dibināts 1992.gadā.
LETA