Ojārs Karčevskis: Lielāks izaicinājums būs elektroauto lādēšana daudzdzīvokļu mājās 55

TV24 raidījumā “Uz līnijas” tika apspriests jautājums, vai elektroauto skaita pieaugums kaut kādā veidā ietekmē degvielas patēriņa tendences? Latvijas Degvielas tirgotāju asociācijas valdes priekšsēdētājs Ojārs Karčevskis uz to atbildēja, ka ietekme esot niecīga.

Reklāma
Reklāma
“Bruņumašīna bija sasvērusies uz vienu sānu, tā nestāvēja taisni…”Jaunākā informācija par ASV karavīriem Lietuvā 184
Veselam
Kā saprast, ka organismam trūkst D vitamīna? 5 pazīmes, kas palīdzēs to atklāt
TV24
“A, ēst tu gribi? Darbu gribi?” Blodons nikns uz Latvijas iedzīvotājiem, kuri “norok” ekonomiski pamatotus būvprojektus
Lasīt citas ziņas

“Elektroautomobiļi ir nedaudz vairāk par 5 tūkstošiem, bet pret 700 tūkstošiem pārējiem automobiļiem, protams, ka viņi nekādā veidā nevar ietekmēt. Jā, viņi ir un viņi būs, bet lielāks izaicinājums, protams, būs lādēšana daudzdzīvokļu mājās. Kā mēs zinām, Latvijā 70% iedzīvotāju dzīvo daudzdzīvokļu mājās. Un pats galvenais, lai mēs saglabātu šo iespēju pārvietoties, jo nākotnē, kad būs aizliegti iekšdedzes dzinēji, tātad uzlāde būs pa nakti daudzdzīvokļu mājās,” tā TV24 raidījumā skaidroja auto jomas eksperts Karčevskis.

Norvēģijas pieredze jau pierāda to, ka galvenie elektroauto uzlādes punkti nav šie publiski pieejamie, bet gan dzīvesvieta vai darbavieta, uzsvēra Karačevskis.

CITI ŠOBRĪD LASA

LA.LV Aptauja

Kā Tu vērtē ideju nākotnē uzlādēt elektroauto savā dzīvesvietā - mājā vai daudzdzīvokļu ēkā?

  • Vērtēju pozitīvi.
  • Vertēju negatīvi.
  • Grūti teikt.
  • Nezinu.
  • Man nav elektroauto, bet varbūt nākotnē būs.
  • Man nav elektroauto un tādu nepirkšu.
  • Man nav auto un neplānoju vadīt auto.
  • Man nav viedokļa.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.