“Ogres trikotāža” plāno atklāt 200 jaunas tirdzniecības vietas 1
“Ogres trikotāža” piecu gadu laikā plāno atklāt 200 jaunas tirdzniecības vietas, intervijā laikraksta “Vesti Segodna” pielikumam “Delovije Vesti” stāsta SIA “Ogres trikotāža” vadītājs Aivars Veiss. Patlaban “Ogres trikotāža” galvenokārt pilda citu ražotāju pasūtījumus, bet ar savu zīmolu strādā tikai Latvijā.
Nolemts ar savu zīmolu darbu sākt arī citu Baltijas valstu un Skandināvijas tirgū. Vairāku zīmolu veikalus plānots atvērt Viļņā, Tallinā un citās reģiona pilsētās.
“Tā ir ievērojama investīciju programma, ņemot vērā, ka Latvijā viena laba veikala atklāšana izmaksā aptuveni 30 000 eiro (21 000 latu),” norāda Veiss.
Kopumā investīciju projekta vērtība varētu būt ap sešiem miljoniem eiro (4,2 miljoniem latu), taču daļēji to paredzēts finansēt, izmantojot uzņēmējdarbības atbalsta programmas.
Arī Latvijā plānots atklāt jaunus vairāku zīmolu veikalus. Visticamāk, aktīvāk tiks strādāts tirdzniecības centros.
“Ogres trikotāžas” apgrozījums 2010.gadā bija 4,46 miljoni latu, kas bija par 18,9% vairāk nekā 2009.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 3,75 miljoni latu. 2010.gadā uzņēmuma zaudējumi bija 242 341 lats, kas bija par 3,9% mazāk nekā 2009.gadā, kad uzņēmums strādāja ar 252 164 latu zaudējumiem.
2011.gadā gūta 850 000 latu peļņa, stāsta Veiss.
SIA “Ogres trikotāža” reģistrēta 2002.gadā. Uzņēmuma kapitāldaļas pieder Natālijai Petkevičai – 74,95%, Mihailam Uļmanam – 0,05%, kā arī SIA “Teks.lv” – 25%. SIA “Teks.lv” īpašnieki ir Šveicē dzīvojošā Eiženija Fedorovski un Igors Rapoports – pa 50%.