
“Noslēdzu līgumu tikai un vienīgi par optisko internetu, kas pa kluso izaudzis ar vēl divām pozīcijām!” Žurnālists Jānis Zvērs brīdina par iespējamām “Tet” shēmām 37
“Uzmanieties no @mans_tet shēmas,” sociālo mediju platformā “X” raksta žurnālists Jānis Zvērs, publicējot rēķinu attēlus, kuros redzams, ka līgumam par interneta pakalpojumu klāt pievienots arī TV abonements.
Žurnālists raksta (Red. nerediģēts teksts): “Līgums par internetu, pa kluso piemetuši klāt TV abonementu. Steigā maksājot jau daudzi nepamana. Rēķins par pagājušā gada jūniju vs šī gada marts. Nu ko, sāksim sarunu procesu – prasīšu pārmaksāto atpakaļ.”
Uzmanieties no @mans_tet shēmas
Līgums par internetu, pa kluso piemetuši klāt TV abonamentu. Steigā maksājot jau daudzi nepamana.
Rēķins par pagājušā gada jūniju vs šī gada marts.
Nu ko, sāksim sarunu procesu – prasīšu pārmaksāto atpakaļ. pic.twitter.com/x9JUkIVJKM
— Jānis Zvērs (@_zvers) March 24, 2025
Zvērs norāda, ka viņa līgums ar “Tet” ir noslēgts tikai par internetu. Līgumā nav neviena vārda par TV pakalpojumiem. Uz ierakstu sociālajā tīklā atbildēja “Tet” pārstāvji, norādot, ka bez klienta ziņas nekādas izmaiņas netiek veiktas.
Sveiki! Nekādas izmaiņas pakalpojumos nenotiek bez klienta informēšanas. Lūgums atsūtīt jūsu klienta numuru privāti – noskaidrosim, kāpēc šī informācija nav sasniegusi jūs, un palīdzēsim situāciju atrisināt! 🙏
— Tet (@mans_tet) March 24, 2025
Pēc jūsu ekrānšāviņa redzams, ka nevis tv abonements ir “piemests klāt”, bet gan tas bijis aktīvs visu laiku, tikai iepriekš tam bijusi spēkā 100% atlaide, kas acīmredzot beigusies. Lai varētu komentēt sīkāk par konkrētās atlaides termiņu un līguma nosacījumiem, būtu nepieciešams…
— Tet (@mans_tet) March 24, 2025
Izrādās, ka konkrētajā gadījumā noslēgtais līgums tikai par internetu kļuvis “bagātīgāks”.
Jānis Zvērs raksta: “2020. gadā noslēdzu ar @mans_tet līgumu tikai un vienīgi par optisko internetu, kas pa kluso izaudzis ar vēl divām pozīcijām.
Tet TV
+ Midi abonements
Nevajadzīgo TV “pakalpojumu” nevar uzreiz atslēgt, iesaldēt (tāpat jāmaksā 5eur mēnesī). Uzrakstīju iesniegumu.”
2020. gadā noslēdzu ar @mans_tet līgumu tikai un vienīgi par optisko internetu, kas pa kluso izaudzis ar vēl divām pozīcijām.
Tet TV
+ Midi abonementsNevajadzīgo TV "pakalpojumu" nevar uzreiz atslēgt, iesaldēt (tāpat jāmaksā 5eur mēnesī)
Uzrakstīju iesniegumu https://t.co/J7lyfqo8uv pic.twitter.com/KppEapMOUC
— Jānis Zvērs (@_zvers) March 24, 2025
Viņš pauž, ka “tieši pēc šāda principa lielās kompānijas čakarē klientus.”
tieši pēc šāda principa lielās kompānijas čakarē klientus
piemet bišķiņ ikmēneša rēķinam, lielākā daļa nepamanīs vai tomēr samaksās, nav jau nekas traks
bet atbildot Lindai – nu tur divi labieša meži sanāk 🙂 https://t.co/uPYZZzRKrx
— Jānis Zvērs (@_zvers) March 24, 2025
Arī citi cilvēki norādīja, ka piedzīvojuši nepatīkamus pārsteigumus ar “Tet”.
Es kad mēģināju lauzt savu beztermiņa līgumu, tad pēkšņi izrādijās ka es itka vecgada vakarā esmu pārslēdzis, jaunu un terminētu līgumu. Man “jauno” līgumu nevarēja man uzrādīt. Parakstītu nevarēju atrast ne savā epastā, ne mans tet portālā 1/2
— F. Sarma (@SorryFerrari) March 24, 2025
Aizbraucu ar savu datoru pie viņiem, konsultantam parādīju, ka man līgums nav redzams vai pieejams epastā utt. Parakstījām abi iesniegumu ka laužu jo man vienīgais līgums ir beztermiņa. Pēc tam vēl zvanīja un teica ka sods par 6men. Jāmaksā- pārstāja kad draudēju viņiem ar tiesu!
— F. Sarma (@SorryFerrari) March 24, 2025
Jā, man līdzīga situācija. Piekabināts klāt tv, kuram ir liela cena, bet sàkumā ir liela atlaide. Tad atlaide pakāpeniski samazinās, līdz gada laikā tu jau sāc maksàt pilno cenu.. nuuuu foooorši, ne? 🙂
— Ivars Šulcs (@sulcsivars) March 24, 2025
Redz kā, man likās ka mans brīnums ir ārprātīgs, izrādās šiem vispār nekādas saprašanas nav – https://t.co/uWsP9VT28P
— Edgars (@massbeat) March 24, 2025