“Noskatījāmies, kā izmet mūsu bagāžu un lidmašīna paceļas!” Ģimenei ceļojums uz Kanādu apraujas jau Rīgas lidostā 7
Kādai ģimenei ilgi plānotais un gaidītais ceļojums uz Kanādu beidzies Rīgas lidostā, vēstīja TV3 raidījums “Bez Tabu”.
Jau šī gada aprīlī ģimene internetā nopirkusi lidmašīnas biļetes abos virzienos, izvēloties Ukrainas Starptautisko aviokompāniju (UIA) un reisu Rīga-Kijeva-Toronto.
Tomēr dienu pirms izlidošanas ģimene piedzīvo pirmās nepatikšanas: “Vispirms ir jāreģistrējas lidojumam pašiem internetā. Un iepriekšējā dienā, kā tas paredzēts, arī mans vīrs to mēģināja izdarīt, bet visu laiku lēca kaut kas ārā, kaut kas nav kārtībā, kaut kādas kļūmes. Un izlēca lodziņš, ka jums tas jādara lidostā.”
Una Pētersone, šokētā ceļotāja: “Lidojums ir sešos no rīta, mēs četros no rīta – divas stundas pirms lidojuma – ierodamies lidostā, paši pirmie pie lodziņa, dokumentus iesniedzam. Meitene, kas tur sēž, mēģina, mēģina kaut ko darīt… Nesanāk! Viņa saka, ka ar dokumentiem mums viss ir kārtībā, bet viņai neļauj veikt šo reģistrāciju.”
Apzinoties, ka šo problēmu atrisināt neizdodas, ģimene dodas pie turpat lidostā strādājošās aviokompānijas apkalpojošā uzņēmuma “Havas” pārstāves. Sazinoties ar kolēģiem Kijevā, atklājas problēmu cēlonis – nepareizi ievadīti pasu dati.
“Beigu beigās, šīs divas stundas gandrīz vai pagājušas, bet mēs esam laimīgi iereģistrējušies. Kamēr iziet uz lidostas otru galu, kur mūsu lidmašīna stāv. Aizejam tur, un tur ir durvis ciet, neviena vairs nav. Un tā mēs noskatījāmies, kā mūsu bagāžu izlaiž no mūsu lidmašīnas ārā, izmet, un lidmašīna paceļas gaisā,” sašutumu pauž Una.
Ukrainas lidsabiedrība anulējusi visas piecas biļetes, tostarp lidojumam atpakaļ uz Rīgu. Ģimene zaudējusi 2000 eiro. Taču vienīgais piedāvājums no aviokompānijas – pirkt jaunas biļetes.
Plašāk pievienotajā video: