Publicitātes foto

Noskaidrots vērtīgākais auto zīmols pasaulē 0

“Mercedes-Benz” atkārtoti atzīts par pasaulē vērtīgāko automašīnu zīmolu ikgadējā “Brand Finance Global 500” vērtējumā, informē Ilze Blauberga
“Domenikss Ltd” mārketinga vadītāja.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Telegram” kanālos arvien satraucošākas krievu atzīšanās: Karš ir kļuvis par komadieru privāto biznesu
Kokteilis
Līdz nedēļas beigām lielo džekpotu izvilks šīs četras Zodiaka zīmes
Visticamākais scenārijs – uzbrukums Suvalku koridoram: brīdina, ka kaujas operācija pret NATO varētu sākties jau 2027. gadā
Lasīt citas ziņas

“Mercedes-Benz” ir spējis uzlabot savu pozīciju pasaules vērtīgāko zīmolu vidū arī kopvērtējumā, un zīmols ar zvaigzni ir arī vērtīgākais B2C (business-to-consumer) zīmols Eiropā.

“Brand Finance Global 500” pētījuma laikā tika izvērtēti pieci simti zīmolu. Ar zīmola vērtību 65 miljardi dolāru, kas ir par 7,8 procentiem vairāk nekā 2019. gadā, Mercedes-Benz jaunajā kopvērtējumā ieņem 11. vietu, uzlabojot iepriekšējā gada rezultātu par divām pozīcijām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Papildus zīmola attīstībai un tā pārdošanas apjoma pieaugumam Mercedes-Benz raksturīgās īpašības, piemēram, augstā kvalitāte un inovatīvā izturība, bija noteicošie faktori, lai pozitīvi kāptu kopvērtējumā.

“Esam gandarīti par augsto novērtējumu. Jaunākajos auto klienti sagaida un novērtē inovācijas, un šajā jomā flagmaņa titulu nes “Mercedes-Benz”.

Pēdējo trīs gadu laikā Mercedes-Benz sērijveida modeļos ieviesis ap 180 jaunu funkciju. Starp šiem jauninājumiem kā novatoriskākās var izceltas tādas palīdzības sistēmas kā pretaizdzīšanas signalizācija, intuitīvā un inteliģentā multimediju sistēma MBUX un komforta kontroles sistēma ENERGIZING,” uzsver Jānis Dambītis, “Mercedes-Benz” AG un “Daimler Truck” AG ģenerālpārstāvja Latvijā SIA “Domenikss” produktu eksperts.

Šā gada “Global Brand Finance 500” rangu varat atrast vietnē.

Par “Mercedes-Benz”

“Mercedes-Benz” ir Vācijas autobūves lepnums ar vairāk nekā 130 gadu ilgu vēsturi un labākajām autobūves tradīcijām, ikkatrā automobilī tiecoties pēc izcilības. Zīmola kodolu veido vēlme radīt pasaulē labākās automašīnas, kas pārliecina prātu un iepriecina sirdi.

“Mercedes-Benz”, tāpat kā “Domenikss”, vadmotīvs ir izcilība it visā, tāpēc tā automobiļi iemieso augstāko kvalitātes, drošības, ilgtspējas un komforta latiņu, kas iet roku rokā ar izcilu dizainu, inovācijām un klientu apmierinātību.

Par “Domenikss”

“Domenikss” grupā ietilpst SIA “Domenikss” un SIA “Baltijas Auto Centrs”. SIA “Domenikss” ir “Daimler” AG ģenerālpārstāvis Latvijā jau 27 gadus, nodrošinot “Mercedes-Benz” vieglo un apvidus automobiļu, pasažieru un kravas mikroautobusu, autobusu un kravas automobiļu tirdzniecību.

Reklāma
Reklāma

“Domenikss” ir arī autorizēts “Fuso” ģenerālpārstāvis Latvijā, kas nodarbojas ar kravas automobiļu “Fuso Canter” tirdzniecību, kā arī oriģinālo “Mercedes-Benz”, “Fuso” rezerves daļu tirdzniecību un servisa pakalpojumu sniegšanu.

SIA “Baltijas Auto Centrs” nodarbojas ar mazlietotu auto iepirkšanu, vērtēšanu un tirdzniecību.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.